IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-11-28 13:47
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 3)
  2018  (3 din 3)
  2017  (3 din 3)
  2016  (3 din 3)
  2015  (3 din 3)
  2014  (3 din 3)
  2013  (3 din 3)
  2012  (3 din 3)
  2011  (3 din 3)
  2010  (3 din 3)
  2009  (2 din 3)
  2008  (3 din 3)
  2007  (2 din 3)
  2006  (1 din 3)
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole6351384541945302
Volume3715339618
Total6721537932563
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   401Descărcări   1

Conţinutul numărului de revistă

Agresivitatea – formă de adaptare la copiii de vârstă şcolară mică 1-7
Pleşca Maria
Depăşirea conservatorismului reprezentaţional. Raportul reversibilitate/ ireversibilitate 7-13
Şleahtiţchi Mihail
Experienţa SUA în educaţia persoanelor cu dificultăţi de învăţare 13-18
Olărescu Valentina
Rolul intelectualului voivodinean în societatea modernă 18-28
Popovic Virginia
Natura structurală a notaţiei textului într-o viziune aplicativă 28-36
Ghicov Adrian
Viziunile psihologiei speciale privind particularităţile şi posibilităţile generale de dezvoltare a autoreglării în structura învăţării la copiii cu RDP 36-41
Maximciuc Victoria
Metodologia dezvoltării creativităţii viitorilor pedagogi de discipline tehnico-tehnologice 42-49
Rotari Elena
Viziuni privind apariţia hiperactivităţii şi deficitului de atenţie (ADHD) 49-58
Trancalan M.
Metodele de predare şi importanţa foneticii engleze (articularea consoanelor fricative engleze /3/ şi /∫/ în comparaţie cu echivalentele lor din română) 58-62
Vasilache Andrei
Retroacţiunea şi Graţierea în cultura educaţiei moderne/ postmoderne 62-65
Botezatu Liuba
Crize şi conflicte în organizaţii 72-77
Sanduleac Sergiu
Формы собственных имен и обращения в узбекском языке 78-81
Muhitdinova Hadicia
Considerente privind caracterul eterogen al adverbului în limba română 81-85
Şişcanu-Boz Olga
Metodologia dezvoltării reglării emoţional-volitive la copiii cu reţinere în dezvoltarea psihică 85-89
Maximciuc Victoria
Principiul Graţierii: şapte exigenţe ale axiologiei generale 89-95
Botezatu Liuba