IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-09-27 08:17
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 3)
  2018  (3 din 3)
  2017  (3 din 3)
  2016  (3 din 3)
  2015  (3 din 3)
  2014  (3 din 3)
  2013  (3 din 3)
  2012  (3 din 3)
  2011  (3 din 3)
  2010  (3 din 3)
  2009  (2 din 3)
  2008  (3 din 3)
  2007  (2 din 3)
  2006  (1 din 3)
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole6401342001873302
Volume3714467553
Total6771486672426
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   47Descărcări   27

Conţinutul numărului de revistă

Cutasevici Formarea comportamentului orientat spre asigurarea securității personale la elevii claselor primare. Coordonate legale și coordonate curriculare

6-16
Cutasevici Angela

Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern

17-25
Şchiopu Lucia

Trasee empirice în pictura lui Leonardo da Vinci

25-35
Ursachi Rodica

Aspecte ale comunicării interpersonal la preadolescenți

36-43
Pleşca Maria

Comunicarea – factor al dezvoltării limbajului la copiii cu tulburări de spectru autist

44-50
Ciobanu Adriana, Meleșcanu Simona Mihaela

Особенности системы высшего образования Северной Кореи

50-57
Самойленко Н., Сембрат А.

Психологический анализ и сущность понятия «развитие ключевых компетентностей взрослых»

57-68
Помилуйко В.

Învăţarea diferențiată și individualizată – premisă pentru formarea motivării învăţării

69-74
Chernohlazova Larysa

Гуманистические ценности в педагогической концепции Василия Сухомлинского: опыт и ориентиры

75-83
Хмельницкая Е., Ткаченко Л.

Особенности подготовки будущих учителей к национально-патриотическому воспитанию украинской молодежи

84-92
Онищенко Н., Лиховид Е.

The definition of disability – The United Nations and Polish legislation

92-102
Kozioł Dorota, Swiech Wojciech