Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1521 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 15:51 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, URSU, Ludmila. Accepţiuni ştiinţifico-pedagogice asupra pregătirii ecoeducaţionale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar în Ucraina şi Belarus. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 3(22), pp. 10-14. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(22) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 10-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects some scientific opinions concerning the formation in ecological education of teachers from primary schools and nursery schools of Ucraina end Belarus. It displays the main theoretical innovations in the field, who spotted the original programs for university education practice. |
||||||
Cuvinte-cheie formation in ecological education of teachers, environmental education, Ecological culture |
||||||
|