Accepţiuni ştiinţifico-pedagogice asupra pregătirii ecoeducaţionale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar în Ucraina şi Belarus
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1521 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 15:51
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, URSU, Ludmila. Accepţiuni ştiinţifico-pedagogice asupra pregătirii ecoeducaţionale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar în Ucraina şi Belarus. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 3(22), pp. 10-14. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(22) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Accepţiuni ştiinţifico-pedagogice asupra pregătirii ecoeducaţionale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar în Ucraina şi Belarus

Pag. 10-14

Saranciuc-Gordea Liliana, Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

This article reflects some scientific opinions concerning the formation in ecological education of teachers from primary schools and nursery schools of Ucraina end Belarus. It displays the main theoretical innovations in the field, who spotted the original programs for university education practice.

Cuvinte-cheie
formation in ecological education of teachers,

environmental education, Ecological culture