IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-01-10 00:14
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 3)
  2018  (3 din 3)
  2017  (3 din 3)
  2016  (3 din 3)
  2015  (3 din 3)
  2014  (3 din 3)
  2013  (3 din 3)
  2012  (3 din 3)
  2011  (3 din 3)
  2010  (3 din 3)
  2009  (2 din 3)
  2008  (3 din 3)
  2007  (2 din 3)
  2006  (1 din 3)
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole6401342781874302
Volume3714479553
Total6771487572427
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   449Descărcări   2

Conţinutul numărului de revistă

Reprezentarea socială ca modalitate de transformare a „cuvintelor în carne”, a „ideilor în puteri naturale” şi a ”noţiunilor în limbajele lucrurilor” 3-22
Şleahtiţchi Mihail
Contrariile ca analogie a armoniei în artele plastice 23-31
Mocan-Vozian Ludmila
Importanţa studiului integrat al disciplinei limba şi literatura română în formarea competenţelor de comunicare în ciclul gimnazial 32-40
Zgardan-Crudu Aliona
Pregătirea iniţială a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar din Rusia în vederea formării competenţei de educaţie ecologică (CEE) 40-48
Saranciuc-Gordea Liliana
Profilurile psihologice ale studenţilor cu diferite mecanisme de adaptare la activitatea de învăţare 48-56
Pleşca Maria
O некоторых аспектах исследования валентных связей морфем 57-64
Buzelo A.
Феномен времени в мифолого-религиозной модели мира и его языковая интерпретация 64-70
Chiînova J.
Valorificarea noilor educaţii în învăţământul primar 70-78
Garştea Nina
Incursiuni în evoluţia conceptelor imaginaţie creatoare şi creativitate 79-87
Tarlapan Livia
Rolul Comisiei interguvernamentale de colaborare economică şi comercială în dezvoltarea relaţiilor bilaterale între Republica Moldova şi Republica Turcia 88-96
Tverdohleb Aureliu
Mănuşile – simbol al puterii în trecut şi capriciu al modei în prezent 96-99
Danilă Natalia
Valenţe plastice ale proprietăţilor texturale şi coloristice ale lemnului 100-103
Ursachi Rodica
Competenţa de autonomie educaţională – o paradigmă pedagogică de actualitate 103-107
Rîmbu Iurie, Florescu I., Suciu P.
Analiza Curriculumului la dirigenţie din perspectiva dezvoltării inteligenţei emoţionale a adolescenţilor 108-116
Zagaievschi Corina
Discursul didactic – condiţie spre o predare şi învăţare de calitate 117-123
Ohrimenco(Boţan) Aliona
Utilizarea adecvată a cunoştinţelor de didactică generală în predarea istoriei 124-128
Ilaşco Iurie
Consideraţii psihopedagogice privind comunicarea empatică şi tolerantă 128-132
Ţurcan Lilia
Perspective ale comunicării orientate spre dezvoltarea toleranţei 132-137
Ţurcan Lilia