IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-08-13 18:24
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (2 din 3)
  2018  (3 din 3)
  2017  (3 din 3)
  2016  (3 din 3)
  2015  (3 din 3)
  2014  (3 din 3)
  2013  (3 din 3)
  2012  (3 din 3)
  2011  (3 din 3)
  2010  (3 din 3)
  2009  (2 din 3)
  2008  (3 din 3)
  2007  (2 din 3)
  2006  (1 din 3)
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole6401344311878302
Volume3714517553
Total6771489482431
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   459Descărcări   37

Conţinutul numărului de revistă

Delimitări conceptuale privind voluntariatul ecologic studenţesc 3-10
Sadovei Larisa, Ursu Ludmila
Cyclic model of time in philosophical and linguistic aspects 10-15
Mîsîc Irina
Fizionomia singurătăţii la Gabriel García Márquez 15-21
Baraga Victoria
Formarea identităţii personale la adolescenţi 21-27
Pleşca Maria
Demersul inter- şi transdisciplinar al programei experimentale de formare a CEE la viitorii învăţători 27-40
Saranciuc-Gordea Liliana
Reflecții teoretice asupra formării competenței de „a învăța să înveți” la copiii de 6-8 ani din perspectiva continuității 40-46
Pascari Valentina
Valorificarea potenţialului tehnologiei informaţiei şi comunicaţiei (tic) direct în procesul educaţional la treapta primară de învăţământ 47-52
Galben-Panciuc Zinaida, Galben Svetlana
About informal logic means in everyday augmentative discourse (is an argumentum ad hominem relevant?) 52-59
Mîsîc Serghei
Recenzie la lucrarea „Indice de termeni. Bază de date in dialectologie” 60-62
Coţofană Margareta
Strategii de educație economică a preșcolarilor 62-66
Carabet Natalia
Качественное влияние идей и ценностей прагматизма и позитивизма в контексте формирования образовательного пространства Великобритании 66-72
Steţenco Ecaterina
Formarea competenţei profesionale de educaţie ecologică la viitoarele cadre didactice din învăţământul preşcolar. Abordare integrată 73-79
Gînju Stela
Aviz la studiul monografic „Formarea şi dezvoltarea competenţei de programare orientată pe obiecte la viitorii profesori de informatică”, autori Ilie Lupu, Valeriu Cabac, Silviu Gâncu 79-80
Gremalschi Anatol
Modelul tehnologic de dezvoltare a competenţei gramaticale prin strategia analizei contrastive 81-87
Cocieru Natalia
Основные тенденции развития информатизации высшего образования Украины в условиях евроинтеграции 87-97
Moico Oxana
Organizarea sistemului deictic din limba română 97-103
Barbăneagră Tatiana
Анализ концептуальных подходов к проектированию содержания педагогического образования 103-113
Ткач Любовь
Особенности интерактивных технологий обучения в контексте реализации компетентностного подхода в высшей школе 113-116
Куртева Оксана
Специфіка моделювання картин світу (на матеріалі романів Т. Гарді «Тесс із роду Дербервіллів» і Панаса Мирного «Повія») 117-123
Мельникова Катерина
Comunicarea asertivă pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice 123-128
Bîrsan Elena
Consideraţii actuale privind integrarea toleranţei comunicativeîn sistemul valorilor fundamentale 128-135
Ţurcan Lilia
Principii psihopedagogice şi cultural-axiologice aferente comunicării profesionale 135-141
Guţu Svetlana