Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta procedurală) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1560 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-23 21:45
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila, GÎNJU, Stela. Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta procedurală) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 3(22), pp. 29-33. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(22) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta procedurală) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar

Pag. 29-33

Ursu Ludmila, Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

This article presents some results of a experimental study of competencional formations of ecological education in the process of teacher training for preschool and primary school in the UPS „Ion Creangă”, Chișinău, realized at the end of the 2011-2012 study year in the Scientific Laboratory EcoEducație. It concludes some deficiencies in the initial teacher training and it proposes solutions.

Cuvinte-cheie
evaluation, initial teacher training, preschool,

environmental education competence, procedural component of competence