IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-30 09:34
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.02.2024)
  • C (01.02.2018-28.02.2019)
  • C (28.02.2017-31.01.2018)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630541592185076211319
Volume34612922943
Total66460288421450

Vizualizări   2493Descărcări   116

Conţinutul numărului de revistă

Tehnologia evaluării competențelor transdisciplinare ale elevilor la finele învățământului primar prin valorificarea testului de tip integrat 7-18

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.7-18

CZU: 373.2+371.261

Andriţchi Viorica , Stratan Victoria
Inovația în educație. Reconstrucția epistemologică a pedagogiei 19-25

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.19-25

CZU: 373.5.016

Cristea Sorin
Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results) 26-31

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.26-31

CZU: 378

Terentieva Nataliia
Perspectiva constructivistă asupra procesului de învățare 32-40

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.32-40

CZU: 371.3

Petrovschi Nina , Mihăilă Monica-Maria
Problemele geometrice de construcție - factor determinant în educația intelectuală a elevilor și studenților 41-53

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.41-53

CZU: 37.037:514

Calmuţchi Laurenţiu
Psycho-pedagogical problems of work with creatively gifted students 54-60

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.54-60

CZU: 376:159.928

Davidenko Andrey
Pedagogical training of future teachers in the conditions of informational and educational environment of the universities of Ukraine 61-68

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.61-68

CZU: 371.13+004.4

Bakhmat Nataliia
Formation of values in the education system: constructivist paradigm 69-78

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.69-78

CZU: 124.5+371.4

Antoci Diana
Interconexiunea – principiu semnificativ în formarea competențelor lingvistică, de citire și scriere la elevii mici 79-89

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.79-89

CZU: 372.41/.461

Botnari Valentina , Shtral Niva
Constructivismul și posibilitățile de modernizare a metodologiei instruirii în învățământul superior 90-97

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.90-97

CZU: 378:37.02

Frăsineanu Ecaterina Sarah , Ilie Vali
Instrumente și principii de elaborare a resurselor educaționale digitale în format video 98-104

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.98-104

CZU: 004.928:37

Gasnaş Ala
Condiții de eficiență ale evaluării studenților-viitori profesori 105-113

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.105-113

CZU: 371.26:378

Mogonea Florentina , Popescu Alexandrina Mihaela , Mogonea Florentin-Remus
Percepţia studenţilor privind profesia didactică şi rolul acesteia în reuşita academică 114-123

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.114-123

CZU: 378

Ştefan Mihaela Aurelia
Studiu de caz privind dezvoltarea competenţei digitale la viitorii profesori filologi 124-137

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.124-137

CZU: 004:(378+81)

Braicov Andrei , Veveriță Tatiana
Воспитательная деятельность в контексе системного подхода 138-147

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.138-147

CZU: 371.3

Пашков Александр
A pedagogist's professional development: world trends in postgraduate education of Ukraine 148-152

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.148-152

CZU: 371.14

Zhorova Iryna
Utilizarea senzorilor în motivarea pentru instruire la chimie 153-160

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.153-160

CZU: 371.26+37.016:54

Codreanu Sergiu , Iavița Tatiana , Coropceanu Eduard
Средства информационных технологий в развитии ребенка раннего возраста 161-166

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.161-166

CZU: 004.4:373.2

Чобан-Пилецкая Антонина
Oportunitatea utilizării noilor tehnologii în procesul instructiv – educativ 167-175

DOI: 10.36120/2587-3636.v17i3.167-175

CZU: 004:373

Ştefan Elena Gabriela