Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
908 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 15:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378 (2666)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
SM ISO690:2012
TERENTIEVA, Nataliia. Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results). In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 26-31. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.26-31
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results)

Tendințele învățământului pedagogic superior în secolul XXI (revizuirea rezultatelor cercetării autorului)

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.26-31
CZU: 378

Pag. 26-31

Terentieva Nataliia
 
T.H. Shevchenko National University “Chernihiv Collegium”
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2019


Rezumat

This scientific research represents the results of the study of vector directions for the development of university education as a segment of higher education in the context of changes in the Second Academic Revolution. The paper presents the main trends associated with so-called human factor inherent in higher education during the Second Academic Revolution. Been defined and characterized the changing lecture role, the specific teaching of this period. Author presents the positive and negative aspects of teaching, including the diversification and specialization of activity due to changes in student population, reducing the quality of the learning and teaching activities, migration, increased responsibility and accountability of teachers, etc.

Această cercetare științifică reprezintă rezultatele studiului direcțiilor vectoriale de dezvoltare a învățământului universitar ca un segment al învățământului superior în contextul schimbărilor din a doua revoluție academică. Lucrarea prezintă principalele tendințe asociate cu așa-numitul factor uman inerent în învățământul superior în timpul celei de-a doua revoluții academice. A fost definit și caracterizat schimbarea rolului profesorului, predarea specifică din această perioadă. Autorul prezintă aspectele pozitive și negative ale predării, inclusiv diversificarea și specializarea activității din cauza schimbărilor în populația studenților, reducerea calității activităților de învățare și predare, migrație, responsabilitate sporită și contabilizarea cadrelor didactice, etc.

Cuvinte-cheie
Second Academic Revolution, trends, higher education, teaching activity,

a doua revoluție academică, tendinţe, învăţământ superior, activitate didactică