Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
948 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:37.02 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 FRĂSINEANU, Ecaterina Sarah, ILIE, Vali. Constructivismul și posibilitățile de modernizare a metodologiei instruirii în învățământul superior. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 90-97. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.90-97 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.90-97 | ||||||
CZU: 378:37.02 | ||||||
Pag. 90-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul nostru se referă la avantajele utilizării metodologiei de instruire constructivistă în activitatea de pregătire a studenților. Aceasta integrează metodele clasice (cum ar fi explicația, exercițiul, dezbaterea etc.), printr-o valorificare a lor într-o manieră axată pe stimularea afirmării, mai întâi, a unui punct de vedere subiectiv, apoi, prin valorificarea interacțiunilor din grupa de studenți. Pentru alte metode este nevoie de o inițiere în aplicarea lor, iar tabloul metodologic de tip constructivist este unul foarte divers, printre cele mai accesibile numărându-se schemele și hărțile cognitive. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, constructivism, metode moderne, învăţare, higher education, constructivism, modern methods, learning |
||||||
|