IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-23 03:55
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 9 / 2024  (1 din 2)51    CZU
 2024  (1 din 2)51    
Nr. 9(169) 51CZU
 2023  (1 din 2)48    
Nr. 5(165) 48CZU
 2022  (2 din 2)54    
Nr. 9(159) 29CZU
Nr. 5(155) 25CZU
 2021  (2 din 2)54    
Nr. 9(149) 24CZU
Nr. 5(145) 30CZU
 2020  (3 din 2)97    
Nr. 9(139) 33CZU
Nr. 5(135) 31CZU
Nr. 11 33CZU
 2019  (2 din 2)75    
Nr. 9(129) 41CZU
Nr. 5(125) 34CZU
 2018  (2 din 2)104    
Nr. 9(119) 71CZU
Nr. 5(115) 33CZU
 2017  (2 din 2)69    
Nr. 9(109) 36CZU
Nr. 5(105) 33CZU
 2016  (2 din 2)68    
Nr. 9(99) 33CZU
Nr. 5(95) 35CZU
 2015  (2 din 2)73    
Nr. 9(89) 38CZU
Nr. 5(85) 35CZU
 2014  (2 din 2)73    
Nr. 9(79) 43CZU
Nr. 5(75) 30CZU
 2013  (2 din 2)55    
Nr. 9(69) 28
Nr. 5(65) 27
 2012  (2 din 2)77    
Nr. 9(59) 47
Nr. 5(55) 30
 2011  (2 din 2)74    
Nr. 9(49) 36
Nr. 5(45) 38
 2010  (2 din 2)87    
Nr. 9(39) 37
Nr. 5(35) 50
 2009  (2 din 2)95    
Nr. 9(29) 57CZU
Nr. 5(25) 38
 2008  (2 din 2)93    
Nr. 9(19) 49
Nr. 5(15) 44
 2007  (2 din 2)132    
Nr. 9(0) 69
Nr. 5(0) 63
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (2021.06.25-2025.06.25)
  • B (2017.07.18-2021.06.24)
  • B (2015.05.21-2017.07.17)
  • C (2013.06.27-2015.05.21)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole1379151126254607768309
Volume35606693638
Total1414157193158245

Vizualizări   832Descărcări   216

Conţinutul numărului de revistă

Pedagogy for adults: concept and epistemology 3-9

DOI: 10.5281/zenodo.4883120

CZU: 374.7:165:37.015.3

Guţu Vladimir
Fundamente psihopedagogice ale educației adulților în contextul învățământului non-formal 10-17

DOI: 10.5281/zenodo.4883208

CZU: 37.015.3:374.7

Blândul Valentin Cosmin
Educația nonformală a adulților vârstnici din perspectiva de gen 18-23

DOI: 10.5281/zenodo.4883216

CZU: 374.71:316.346.2-053.9(478)

Bodrug-Lungu Valentina
Principles of non-formal adult education from perspective of permanent education 24-32

DOI: 10.5281/zenodo.4888328

CZU: 374.7:378.126

Ţurcanu Carolina
Caracteristici ale modului sănătos de viață contemporan 33-42

DOI: 10.5281/zenodo.4888550

CZU: 37.014+613

Blîndul Mihaela
Configurații ale dezvoltării motivației pentru autoformare la cadrele didactice în contextul valorificării TIC în activitatea didactică 43-47

DOI: 10.5281/zenodo.4888582

CZU: 371.13:159.947.5:004

Eremei-Berezovschi Ana
Eficienţa procesului de învăţământ în raport cu succesul şi performanţa şcolară a elevilor 48-52

DOI: 10.5281/zenodo.4888631

CZU: 37.015.3:37.03

Gheorghiţă Margareta
Lecția netradițională versus lecția clasică: repere teoretico-metodologice 53-57

DOI: 10.5281/zenodo.4888681

CZU: 371.32+37.02

Şchiopu Constantin , Vîlcu Marcela
Repere conceptuale privind formarea competențelor la geografie prin studierea orizontului local / ținutului natal 58-64

DOI: 10.5281/zenodo.4888747

CZU: 373.3.214:911(478)

Sochircă Vitalie
Conceptual guidelines regarding the forming of competences in geography by studying the local horizon / homeland 65-73

DOI: 10.5281/zenodo.4888812

CZU: 373.5.035.6:911(478)

Sochircă Vitalie , Curecheru Svetlana , Gaju Mariana
La nouvelle perspective sur l’étude des langues au niveau européen 74-79

DOI: 10.5281/zenodo.4888821

CZU: 37.02:811’243(4)

Socol (Pisaltu) Mirela
Aplicarea tehnicilor de lectură eficientă în vederea comprehensiunii textului literar folosind strategii și aplicații moderne atât în predarea tradițională, cât și în predarea online 80-85

DOI: 10.5281/zenodo.4888836

CZU: 373.3

Antip Crina Ramona
Dimensiunea metodologică de dezvoltare a competenței de comunicare la preșcolari 86-92

DOI: 10.5281/zenodo.4888840

CZU: 373.21:316.77:37.015.3

Luchianenco Lilia
Compoziția școlară – dimensiune operațională a procesului de dezvoltare a expresivității vorbirii elevilor din clasele primare 93-96

DOI: 10.5281/zenodo.4888844

CZU: 373.3:808.5

Iana Tatiana-Irina
Formarea competenței lectorale la elvii din cilcul primar prin intermediul basmului 97-100

DOI: 10.5281/zenodo.4888850

CZU: 373.3.036:821.135.1.09-34

Paga Teodora-Doina
Concept configuration of the discursive approach of the literary text 101-105

DOI: 10.5281/zenodo.4888856

CZU: 81`42

Gerlovan O. , Lascu Tatiana
Valorificarea principiilor educației muzicale în predarea viorii în instituția de învățământ 106-109

DOI: 10.5281/zenodo.4888889

CZU: 373.036:787.1

Cuculschi Victoria
Particularități ale pregătirii tactice în fotbal cu juniorii 110-114

DOI: 10.5281/zenodo.4888898

CZU: 796.332.021.2

Răileanu Valeriu
Dezvoltarea științei psihologice în Republica Moldova în ultimele decenii 115-118

DOI: 10.5281/zenodo.4888968

CZU: [159.9.072+37.015.3](478)

Racu Igor , Racu Jana
Considerații teoretice ale procrastinării 119-122

DOI: 10.5281/zenodo.4888978

CZU: 159.923.2:005.32

Potâng Angela
Valoarea probantă a testării de tip poligraf din perpectivă psihologică 123-126

DOI: 10.5281/zenodo.4888982

CZU: 159.9.019.4:177.3

Tarnovschi Ana , Boldurat Veronica
Inteligența emoțională în contextul inteligențelor multiple 127-131

DOI: 10.5281/zenodo.4889053

CZU: 37.015.3:159.942

Stoenică Ionica-Luminița
Aspecte psihosociale cu privire la cauzele burnout-ului 132-136

DOI: 10.5281/zenodo.4889092

CZU: 159.944:331.44

Creţu Alin Ioan
Psychological peculiarities of adult education: formal, non-formal and informal context 137-142

DOI: 10.5281/zenodo.4889106

CZU: 374.7:159.923

Toma Natalia
Корреляционный анализ рефлексии, личностной зрелости и самоактуализации у людей с разным переживанием одиночества 143-147

DOI: 10.5281/zenodo.4889165

CZU: 159.923.2:364.274

Бондаренко Ольга
Основные элементы классической психодрамы 148-153

DOI: 10.5281/zenodo.4889171

CZU: 159.9.072:615.851

Мокану Виорика
Представления о материнстве: особенности репрезентации у девушек старшего подросткового возраста 154-157

DOI: 10.5281/zenodo.4889186

CZU: 159.922.83-055.25

Толмач Ирина
Сравнительный анализ возрастных различий в проявлении симптомов интернет-зависимости у подростков 13-15 и 16-17 лет 158-163

DOI: 10.5281/zenodo.4889198

CZU: 159.9.07:[004.738.5:61]-053.6

Граур Татьяна
Особенности мотивационного аспекта учебной деятельности у студентов вузов 164-171

DOI: 10.5281/zenodo.4889209

CZU: 159.947.5:37.015.3-057.875

Брайлян Наталия
Studiul sindromului lipsei sensului vieții în perioada pandemică 172-182

DOI: 10.5281/zenodo.4889214

CZU: 159.97:[616.89+616.98]

Railean Elena , Pavalachi Doina