IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-22 07:29
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 9 / 2024  (1 din 2)51    CZU
 2024  (1 din 2)51    
Nr. 9(169) 51CZU
 2023  (1 din 2)48    
Nr. 5(165) 48CZU
 2022  (2 din 2)54    
Nr. 9(159) 29CZU
Nr. 5(155) 25CZU
 2021  (2 din 2)54    
Nr. 9(149) 24CZU
Nr. 5(145) 30CZU
 2020  (3 din 2)97    
Nr. 9(139) 33CZU
Nr. 5(135) 31CZU
Nr. 11 33CZU
 2019  (2 din 2)75    
Nr. 9(129) 41CZU
Nr. 5(125) 34CZU
 2018  (2 din 2)104    
Nr. 9(119) 71CZU
Nr. 5(115) 33CZU
 2017  (2 din 2)69    
Nr. 9(109) 36CZU
Nr. 5(105) 33CZU
 2016  (2 din 2)68    
Nr. 9(99) 33CZU
Nr. 5(95) 35CZU
 2015  (2 din 2)73    
Nr. 9(89) 38CZU
Nr. 5(85) 35CZU
 2014  (2 din 2)73    
Nr. 9(79) 43CZU
Nr. 5(75) 30CZU
 2013  (2 din 2)55    
Nr. 9(69) 28
Nr. 5(65) 27
 2012  (2 din 2)77    
Nr. 9(59) 47
Nr. 5(55) 30
 2011  (2 din 2)74    
Nr. 9(49) 36
Nr. 5(45) 38
 2010  (2 din 2)87    
Nr. 9(39) 37
Nr. 5(35) 50
 2009  (2 din 2)95    
Nr. 9(29) 57CZU
Nr. 5(25) 38
 2008  (2 din 2)93    
Nr. 9(19) 49
Nr. 5(15) 44
 2007  (2 din 2)132    
Nr. 9(0) 69
Nr. 5(0) 63
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (2021.06.25-2025.06.25)
  • B (2017.07.18-2021.06.24)
  • B (2015.05.21-2017.07.17)
  • C (2013.06.27-2015.05.21)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole1379151067154590768309
Volume35606463638
Total1414157131758228

Vizualizări   1184Descărcări   145

Conţinutul numărului de revistă

Proiectarea carierei de către femei: rezultat al influenței contextului nonformal și informal 3-8

DOI: 10.5281/zenodo.4277294

CZU: 331.548:374-055.2

Dandara Otilia
Contextual academic curriculum: an innovative approach 9-18

DOI: 10.5281/zenodo.4277307

CZU: 371.214:001.895

Guţu Vladimir
Unele aspecte ale politicilor europene privind educația nonformală 19-26

DOI: 10.5281/zenodo.4277323

CZU: 374.1.014.5(4)

Blândul Valentin Cosmin , Ţurcanu Carolina
Impactul crizei Covid-19 asupra sistemului de învățământ 27-35

DOI: 10.5281/zenodo.4277325

CZU: 37:616.98

Cebotari Svetlana , Cebotari Alina
Analiza comparativă a standardelor de competenţă profesională ale cadrelor didactice la nivel naţional şi internaţional 36-41

DOI: 10.5281/zenodo.4277335

CZU: 371.13:006.44:37

Afanas Aliona
Politici și practici educaționale de formare a culturii economice la elevi 42-46

DOI: 10.5281/zenodo.4277339

CZU: 37.014.54-057.874

Oloieru Anastasia
Rolul atitudinilor în formarea și direcţionarea comportamentului uman 47-53

DOI: 10.5281/zenodo.4277348

CZU: 316.64:159.9.019.4

Pascaru-Goncear Valeria
Rolul liceelor în rețelele interorganizaționale 54-57

DOI: 10.5281/zenodo.4277352

CZU: 373.5.046.16:37.014

Borș Andra Ramona
Paradigme ale educației religioase 58-65

DOI: 10.5281/zenodo.4277363

CZU: 37.014.52+373.03:2

Iordachescu Veaceslav
Influența gândirii creative din perspectiva stimulării creativității elevilor din clasele primare 66-71

DOI: 10.5281/zenodo.4277370

CZU: [37.037+159.954.4]:373.3

Rotaru Ramona Elena
Parametri psihologici ai lecturii și interpretării operelor literare 72-75

DOI: 10.5281/zenodo.4277380

CZU: [37.037+159.954.4]:82.09

Şchiopu Constantin
Impactul evaluării formative pentru dezvoltarea abilității de gândire critică în cadrul cursului de psihologie a evaluării 76-80

DOI: 10.5281/zenodo.4277387

CZU: 378.14:159.955.2:616.98

Railean Elena
Mediation in english language teaching 81-88

DOI: 10.5281/zenodo.4277393

CZU: 371.355:811.111(07)

Creanga Oxana
Premise psihopedagogice în valorificarea aptitudinii matematice pentru obţinerea performanţei şcolar 89-93

DOI: 10.5281/zenodo.4277397

CZU: 37.015.3:51:37.03

Gheorghiţă Margareta
Концептуальные основы педагогической модели профессиональной этнопедагогической подготовки будущих учителей 94-100

DOI: 10.5281/zenodo.4277402

CZU: 378.126:39

Panco Tatiana , Силистрару Николае
О некоторых элементах системы подготовительных и речевых упражнений по формированию навыков диалогического общения учащихся гимназического звена в регионе с компактным проживанием гагаузов 101-108

DOI: 10.5281/zenodo.4277410

CZU: 371.315.6.046.12:811.512.65'233

Кочанжи Надежда
Специфика образовательного продукта и его оценивания на этапе итогового экзамена по русскому языку и литературе (бакалавриат) 109-117

DOI: 10.5281/zenodo.4277426

CZU: 371.26

Герлован Ольга , Шаршов Татьяна
The teacher's communication ability in the classroom context 118-121

DOI: 10.5281/zenodo.4277432

CZU: 371.13.064.2+37.015.4

Kakoon Katy , Bodrug-Lungu Valentina
Repere etnosofice în perioada junimiștilor 122-125

DOI: 10.5281/zenodo.4277447

CZU: 39:13

Şorodoc Oana Gabriela
Educația pentru frumos – premisă definitorie a educaţiei artistice în școlile de arte/muzică și arte plastice 126-134

DOI: 10.5281/zenodo.4277464

CZU: 373.67.036

Cotoviţcaia Daniela
Theoretical aspects of citizen engagement 135-138

DOI: 10.5281/zenodo.4277477

CZU: [316.64+323.21]:342.74

Hovhannisyan Armine , Bodrug-Lungu Valentina
Abordări teoretice cu privire la motivația pentru lectură a elevilor claselor primare 139-142

DOI: 10.5281/zenodo.4277483

CZU: 159.947.5:373.3+37.015.3

Niţă Carmen Daniela
Aspecte psihosociale ale copilului cu autism 143-146

DOI: 10.5281/zenodo.4277491

CZU: 159.922.762:616.89-008.484

Glavan Aurelia , Vrabie Silvia
Relația dintre autoacceptare și atitudinile disfuncționale la persoanele care au recurs la medicina estetică 147-152

DOI: 10.5281/zenodo.4277504

CZU: 159.923.2:617+316.6

Praviţchi Galina , Grebencov Agnesa
Interferențe ale stilului de atașament și limbajele iubirii la tineri 153-160

DOI: 10.5281/zenodo.4277510

CZU: 159.922.1:316.472.4

Praviţchi Galina , Chicu Victoria
Tulburări afective în epilepsie 161-165

DOI: 10.5281/zenodo.4277516

CZU: 616.89-008.44/.45:616.853

Doțen Natalia
Clarificări conceptuale privind anxietatea de separare 166-168

DOI: 10.5281/zenodo.4277523

CZU: 159.97+616.89-008.441

Nistrean Elena
Профилактика состояния тревожности у младших школьников 169-173

DOI: 10.5281/zenodo.4277529

CZU: 159.922.7:616.89-008.441+37.105.3

Москалюк Лариса
Abordarea pedofiliei ca formă de violență sexuală asupra copiilor 174-179

DOI: 10.5281/zenodo.4277537

CZU: 159.97:616.89-008.442

Pascaru-Goncear Valeria
Abordarea teoretică a factorilor dezvoltării crizei de sarcină 180-182

DOI: 10.5281/zenodo.4277542

CZU: 159.923.2:618.2

Usatîi Nadejda
Afectivitatea ca dimensiune specială a personalității umane 183-186

DOI: 10.5281/zenodo.4277551

CZU: 159.923.2:159.942

Stoenică Ionica-Luminița
Психологические аспекты, влияющие на сексуальное здоровье в пожилом возрасте 187-190

DOI: 10.5281/zenodo.4277553

CZU: 159.922.1:613.88-053.9

Славински Марина , Ященко Елена
Особенности развития эмоционального интеллекта учащихся первого класса 191-195

DOI: 10.5281/zenodo.4277559

CZU: [159.922.7+373.3.035]:159.942

Телюкова Инна , Анцибор Людмила