Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 23:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:159.947.5:004 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14306) |
Психология (3383) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4182) |
SM ISO690:2012 EREMEI-BEREZOVSCHI, Ana. Configurații ale dezvoltării motivației pentru autoformare la cadrele didactice în contextul valorificării TIC în activitatea didactică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 5(145), pp. 43-47. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4888582 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4888582 | ||||||
CZU: 371.13:159.947.5:004 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modelul unui profesor valoros este descris ca un bun cunoscător al domeniului şi al disciplinei pe care o predă. Dezvol-tarea motivației pentru autoformare este determinată de preocuparea cadrelor didactice de a identifica acele aspecte ale activităţii sale care necesită ameliorări. Nevoia de a se perfecţiona continuu, de a corespunde noilor cerințe educaționale, de a învăța din experienţa sa şi a altora îl determină pe profesor să găsească noi căi şi mijloace de reproiectare şi optimizare a propriei activităţi, de promovare a unui sistem de valori în concordanţă cu idealul educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, autoformare, competenţă, performanțe, dezvoltare profesională, persistenţă motivaţională, motivation, self-training, competence, performance, independent development, motivational persistence |
||||||
|