IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1996
Fondatori
Universitatea de Stat din Moldova
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-24 14:05
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 9 / 2024  (1 din 2)51    CZU
 2024  (1 din 2)51    
Nr. 9(169) 51CZU
 2023  (1 din 2)48    
Nr. 5(165) 48CZU
 2022  (2 din 2)54    
Nr. 9(159) 29CZU
Nr. 5(155) 25CZU
 2021  (2 din 2)54    
Nr. 9(149) 24CZU
Nr. 5(145) 30CZU
 2020  (3 din 2)97    
Nr. 9(139) 33CZU
Nr. 5(135) 31CZU
Nr. 11 33CZU
 2019  (2 din 2)75    
Nr. 9(129) 41CZU
Nr. 5(125) 34CZU
 2018  (2 din 2)104    
Nr. 9(119) 71CZU
Nr. 5(115) 33CZU
 2017  (2 din 2)69    
Nr. 9(109) 36CZU
Nr. 5(105) 33CZU
 2016  (2 din 2)68    
Nr. 9(99) 33CZU
Nr. 5(95) 35CZU
 2015  (2 din 2)73    
Nr. 9(89) 38CZU
Nr. 5(85) 35CZU
 2014  (2 din 2)73    
Nr. 9(79) 43CZU
Nr. 5(75) 30CZU
 2013  (2 din 2)55    
Nr. 9(69) 28
Nr. 5(65) 27
 2012  (2 din 2)77    
Nr. 9(59) 47
Nr. 5(55) 30
 2011  (2 din 2)74    
Nr. 9(49) 36
Nr. 5(45) 38
 2010  (2 din 2)87    
Nr. 9(39) 37
Nr. 5(35) 50
 2009  (2 din 2)95    
Nr. 9(29) 57CZU
Nr. 5(25) 38
 2008  (2 din 2)93    
Nr. 9(19) 49
Nr. 5(15) 44
 2007  (2 din 2)132    
Nr. 9(0) 69
Nr. 5(0) 63
imagine

pISSN: 1857-2103
eISSN: 2345-1025
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Studia Universitatis Moldaviae: Educational Sciences
Categoria:
  • B (25.06.2021-25.06.2025)
  • B (18.07.2017-24.06.2021)
  • B (21.05.2015-17.07.2017)
  • C (27.06.2013-21.05.2015)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei.Curriculumul de formare a cadrelor didactice.Teoria şi metodologia curriculumului educaţional.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2007 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole1379159383357097768309
Volume35625113640
Total1414165634460737

Vizualizări   834Descărcări   99

Conţinutul numărului de revistă

The rise of a polemic representation in the context of Glasnost reform 3-12

DOI: 10.5281/zenodo.4557061

CZU: 316.6:[070.447:32.019.5]"1988/1989"

Cojocaru Natalia
Tolerant educational environment as a requirement for the formation of the professionally important skills of future specialists in higher educational institutions 13-17

DOI: 10.5281/zenodo.4557073

CZU: 378.126:316.647.5

Briukhovetska Oleksandra , Chausova Tetiana
Subjective well-being and psychological health of teachers: some theoretical and practical aspects 18-22

DOI: 10.5281/zenodo.4557081

CZU: 159.923.2:371.12

Bondarchuk Olena
Psychological support of graduates’ professional development of higher education institutions in the employment situation 23-27

DOI: 10.5281/zenodo.4557083

CZU: 378.126:159.9

Gorova Olena
Forming teachers’ positive attitudes towards students with disabilities 28-32

DOI: 10.5281/zenodo.4557087

CZU: 376.2:796:159.9.019.4

Daniel-Shama Einas
Mindfulness și psihoterapia cognitiv-comportamentală în intervenția asupra anxietății la copii (programul „mindful time for kids”) 33-38

DOI: 10.5281/zenodo.4557091

CZU: 159.952.4:616.89-008.441-053.2

Bucun Nicolae , Crețu Crina Florica
Sursele stresului ocupațional la procurori 39-44

DOI: 10.5281/zenodo.4557093

CZU: [159.944.4+331.442]:347.964.1

Potâng Angela , Trigub Carolina
Particularităţi ale deficitului de atenţie la copii 45-49

DOI: 10.5281/zenodo.4557099

CZU: 159.922.7:616.89-008.47

Tarnovschi Ana
Practici sociale și implicații ale reprezentării „celuilalt” în construcția reprezentării sociale a pandemiei COVID-19 50-58

DOI: 10.5281/zenodo.4557108

CZU: 316.6:[616.98:578.834]

Cojocaru Natalia
Tipul organizațional-individual de personalitate 59-62

DOI: 10.5281/zenodo.4557122

CZU: 159.923

Suman Elena , Potâng Angela
Rolul voinței în dirijarea comportamentelor și activității de învățare la elevi 63-68

DOI: 10.5281/zenodo.4557145

CZU: 159.947:371.3-057.874

Paladi Oxana , Lungu Tatiana
Aspecte structural-organizaționale ale activității psihologice privind dezvoltarea sferei relaționale a elevului în sistemul de învățământ general național 69-76

DOI: 10.5281/zenodo.4557159

CZU: 37.064.3:159.22

Furdui Emilia
Agresivitatea și stilurile de comunicare la preadolescenți 77-83

DOI: 10.5281/zenodo.4557174

CZU: 316.624-053.5

Groza (Verdeş) Angela
Atitudinile cadrelor didactice față de fenomenul integrării copiilor cu autism în învățământul de masă 84-86

DOI: 10.5281/zenodo.4557176

CZU: 373.064.2:376.4-053.2

Lupușor Roxana-Monica
Experiențe internaționale în asigurarea asistenței psihologice din sistemul de învățământ general (Belgia). 87-90

DOI: 10.5281/zenodo.4557182

CZU: [159.9.07+37.015.3]:373(493)

Guţu Olga
Reprezentări și rememorări sociale ale evenimentelor din aprilie 2009 91-97

DOI: 10.5281/zenodo.4557246

CZU: 159.9.07:070:316.483.2"2009"

Guţu Olga
Particularități ale limbajului copiilor din perspectivă de gen 98-100

DOI: 10.5281/zenodo.4557248

CZU: 37.043.1:81΄27

Dolinschi Cristina
Particularități ale gândirii specifice tulburărilor de personalitate 101-107

DOI: 10.5281/zenodo.4557258

CZU: 159.923.2:616.89

Cerlat Raisa
Dimensiunea afectivităţii reflectată în actele de politici naţionale în educaţie 108-116

DOI: 10.5281/zenodo.4557261

CZU: 37.014.5:159.942(478)

Batog Mariana
Медиа-арт-терапия: современное искусство – ответ на вызовы современности 117-122

DOI: 10.5281/zenodo.4557267

CZU: 159.98:[659.3:7.01]

Voznesenskaia Elena
Приоритеты исследований в психологической службe в Республике Молдова 123-127

DOI: 10.5281/zenodo.4557271

CZU: 159.9.07:373(478)

Букун Николаe , Палади Оксана
Определение стресс-факторов профессиональной деятельности сотрудников прокуратуры 128-132

DOI: 10.5281/zenodo.4557278

CZU: [159.944.4+331.442]:347.964.1

Тригуб Каролина
Парасоциальность и медиатворчество: потенциал дистанционного обучения 133-136

DOI: 10.5281/zenodo.4557300

CZU: 37.018.43

Чаплинская Юлия
Тренинговая программа: «гражданская идентичность личности в новостном медиапространстве» 137-140

DOI: 10.5281/zenodo.4557308

CZU: 159.923.2:070.431

Бондаревская Ирина
Educaţia de gen în context formal-nonformal-informal 141-145

DOI: 10.5281/zenodo.4557318

CZU: 37.043.2-055.1/.2

Bodrug-Lungu Valentina
Epistemological benchmarks of the teacher's role 146-149

DOI: 10.5281/zenodo.4557326

CZU: 371.12

Balalis Hila , Bodrug-Lungu Valentina
Valorile fundamentale ca repere epistemologice în edificarea paradigmei idealului educațional 150-156

DOI: 10.5281/zenodo.4557336

CZU: 37.01:172(091)

Ciobanu Ștefania-Mona-Lisa
Educația prin artă – probleme actuale și de perspectivă în formarea competențelor interpretative ale elevului pianist 157-161

DOI: 10.5281/zenodo.4557344

CZU: 37.036

Cotoviţcaia Daniela , Goncearuc Mariana
Repere teoretice și metodologice privind conceperea și formarea competenței interculturale în școala de arte „A. Stârcea” 162-169

DOI: 10.5281/zenodo.4557359

CZU: 373.67.047(478)

Mîndrescu Iulia
Principalele repere pentru o educație a părinților adaptată școlii moderne 170-173

DOI: 10.5281/zenodo.4557361

CZU: 37.018.262

Lupu Maria
Dimensiuni conceptuale ale noțiunii de cultură. ce este cultura și de ce avem nevoie de ea astăzi? 174-181

DOI: 10.5281/zenodo.4557369

CZU: 37.013.43

Clapatiuc Alexandra
Apariția și dezvoltarea teatrului profesionist în limba națională prin teatrul școlar 182-189

DOI: 10.5281/zenodo.4557387

CZU: 792.03(=135.1)+373.036

Alexandrescu Ion
Формирование средствами элементарного туризма двигательных способностей у детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата 190-194

DOI: 10.5281/zenodo.4557394

CZU: 376.22.037:338.48

Иовва Ольга