IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-01-24 10:45
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 6)
  2018  (5 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole196241587774911894
Volume93298601070
Total20554457378561
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   270Descărcări   2

Conţinutul numărului de revistă

Centre comunitare de educație a adulților – a fi sau a nu fi în Republica Moldova 2-6
Scutaru-Guţu Adela
Dezvoltarea personalității micului şcolar în contextul explorării optime a mass-media în educaţie 7-16
Cuzneţov Larisa, Şpac Silvia
Empowering Teachers. An intervention program for raising the awareness 16-21
Shalash Rania
Opțiunea de a învăța limba română. Pe tot parcursul vieții 22-25
Cosovan Olga
Demersuri metodologice de eficientizare a didacticii literaturii franceze prin prisma exercițiului euristic 25-29
Sofronie Natalia
Provocări şi deschideri pentru consilierea spirituală. Excurs în baza teoriei şi practicii comunitare americane 30-34
Goraş-Postică Viorica
Educație comunitară: contabilitatea nu e doar pentru contabili 35-38
Grigoroi Lilia
Standardele profesionale în evaluarea cadrelor manageriale, ca instrument de asigurare a performanţei şi a dezvoltării profesionale, dezbătute la Şoldăneşti 39-40
Muşenco Angela, Melinte Iurie
Sistemul de competenţe ale managerilor instituţiilor preuniversitare ce condiţionează atingerea performanţei şcolare 40-44
Mafteuţa Rodica
Îmbunătăţirea calităţii învăţămîntului vocaţional-tehnic în domeniul TIC din Republica Moldova 45-46
Moraru Octombrina
Învăţăm cultura bunei vecinătăţi din clasele primare 46-47
Goraş-Postică Viorica
Activităţi în cadrul proiectului Pentru reforme calitative şi durabile în educaţie 48-48
Nahaba Lilia
Școala: centru comunitar 49-52
Cristea Sorin