IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-01 00:49
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 6)
  2018  (5 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole196242661078421894
Volume93308551125
Total20554574658967
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   440Descărcări   8

Conţinutul numărului de revistă

Îndemn şi speranţe 2-3
Batîr Dumitru
Educaţia între ideal şi realitate 3-6
Hadîrcă Maria
Cursul opţional Integrare europeană pentru tine propus tuturor liceelor 7-8
Goraş-Postică Viorica
Seminarul-training Management educaţional în cadrul proiectului Consept 9-9
Bezede Rima
Educaţia interculturală-premisă a integrării cu succes în societatea contemporană 10-12
Duhlicher Olga, Dandara Otilia
Influenţa educaţiei vocaţionale asupra integrării şcolare şi sociale 13-15
Dandara Otilia
Proiectarea didactică şi formarea competenţelor tehnologice la elevi 16-19
Rusu Antonina
Abordarea psihopedagogiă a personalității școlarului mic în contextul integralizării tehnologice 19-21
Vinnicenco Elena
De ce sîntem sărace? 22-26
Precup Galina
Predarea istoriei. Îndrumar metodic pentru profesori 27-27
Musteaţă Sergiu
Rolul metodelor participativ-active în învăţarea istoriei 28-30
Cozma Elena
Modalităţi de lucru asupra textului la lecţiile de istorie 30-31
Benu Lilia
Proiectarea ore de economie conform cadrului ERR 32-33
Ţurcanu Lucia
Realizarea și prezentarea orală a proiectului 34-35
Cubreacov Natalia
Comunicarea argumentativă 36-37
Repeşciuc Veronica
Interpretarea mitologic- arhetipală a poeziei 37-39
Căpăţînă Lidia
Tehnici interactive de dezvoltare a competenţelor de comunicare în limba română ale elevilor alolingvi 39-42
Apreutesei Angela
Influenţa relaţiilor interpersonale asupra reuşitei şcolare a elevilor din clasele I-IV 42-44
Mihăescu Mirela
Relaţia învăţător-elev: determinantă a dezvoltării creativităţii şcolarului mic 45-46
Berzan Aliona
Dezvoltarea creativităţii la elevii deficienţi vizuali prin desenul în plastilină 47-48
Plenhei Ala
Educaţia economică prin rezolvarea problemelor textuale 49-52
Ursu Ludmila, Ursachi Ludmila, Paiu Liuba, Popa Maria, Lungu Rodica, Rusuleac Tatiana
Pedagogică socială 53-56
Cristea Sorin
Educaţia profesorului şi vremurile 57-57
Goraş-Postică Viorica