IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-06-02 21:17
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 6)
  2018  (5 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole196241754175511894
Volume93299231080
Total20554474648631
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   444Descărcări   7

Conţinutul numărului de revistă

Argument 4-4
Nadea Cristia
Parteneriatul profesor-elev-abordare psihopedagogică pragmatică 5-7
Goraş-Postică Viorica
Meseria de parinte 8-9
Solovei Rodica
Ce ia naştere acolo unde inima întîlneşte raţiunea? 9-10
Chicu Valentina
Parteneriatul părinte-elev-profesor-imperativ sau bizarerie? 10-11
Ciornei Vsevolod
Despre un fel de iniţiere tardivă 12-12
Creţu Constantin
Hexagonul educatiei postmoderne 13-16
Callo Tatiana
Profesorul, recompensele şi relaţiile personale 16-18
Albu Gabriel
Empatia între intelegenţă şi întelepciune 19-21
Potâng Angela
Strategie didactică. Delimitări conceptuale 22-24
Cîrlan Liliana
Condiţii psihopedagogice de dezvoltare a motivelor de invăţare a limbilor străine 24-26
Bazel Laura
Spre o evaluare autentică 26-30
Ghiţu Svetlana
Perspective ale educaţiei permanente: formarea continuă a personalului didactic în cadrul instituţiei şcolare 31-34
Olaru Valentina
Negocierea-dimensiune esenţială a comunicării didactice 34-37
Bolocan Lilia
Parteneriatul profesor-elev-părinte în dezvoltarea competenţelor de cercetare prin proiect şi portofoliu 38-43
Sclifos Lia
Avantajele învăţării prin colaborare şi cooperare 43-47
Petrovici-Guzun Silvia
Lectura în şcoala alolingvă 47-48
Frunze Lilia
Omul ideal ca model de educaţie în familie 49-52
Trifan Veronica, Silistraru Nicolae
Factorii subiectivi ai evaluării 52-55
Ciubotaru Nelly
Aspecte ale orientărilor axiologice la studenţi 55-57
Silistraru Nicolae, Munteanu Domnica
Trepte şi ipostaze iniţiatice în romanul "Fratii Jderi" de Mihail Sadoveanu 58-60
Golubiţchi Silvia
Modalităţi de dezvoltare a creativităţii în cadrul orelor de limba şi literatura română 61-63
Tofan Valentina
Activitatea de cercetare creativa la lectiile de istorie 64-66
Elhova Irina, Vatamanu-Ciocanu Mariana
Harta unei naraţiuni 66-69
Bolocan Viorica
Motivaţia învăţării şi adolescentul : program de realizare a conexiunii 69-72
Vîrtosu Ludmila
Algoritmizarea scrierii ecuaţiilor reacţiilor chimice la tema "Electroliza" 72-76
Druţă Violeta
Proiectul -metoda alternativă de evaluare în cadrul orelor de geografie 76-77
Gherghelegiu Nina
Toleranţa ca valoare personală şi interpersonală (valorificarea proiectelor didactice) 78-80
Handrabura Loretta
Pregatirea psihologica către şcoala-fundamentul succesului şcolar al copiilor cu tulburări de limbaj 83-85
Nosatîi Ala
Învăţare prin joc. Aplicaţii pentru industria matematică primară. 86-90
Ursu Ludmila
Rolul ludicului în dezvoltarea motivaţiei la lecţiile de limba română 91-92
Grama-Tomiţă Angela
Parteneriatul profesori-elevi-părinţi 93-94
Cristea Sorin