IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-01 01:10
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (3 din 6)
  2018  (5 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole196241585874911894
Volume93298591070
Total20554457178561
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   287Descărcări   5

Conţinutul numărului de revistă

Avem obligația să lăsăm în urma noastră un mediu sănătos și înfloritor... 2-3
Şalaru Gheorghe
Dimensiuni ale educaţiei axiologice interculturale a studenţilor prin învăţarea limbii străine 4-11
Putuntean Nina, Pâslaru Vladimir
E-learning: perspectivă fără alternative 12-12
Goraş-Postică Viorica
Întrunire de follow-up pentru vizita de studiu în Germania 13-13
Goraş-Postică Viorica
Eveniment educaţional: lansare de carte 13-13
Goraş-Postică Viorica
Program de formare pentru formatori în managementul educational 14-14
Nahaba Lilia
Un nou program de instruire pentru manageri în cadrul proiectului CONSEPT 14-14
Bezede Rima
Seminar de formare a profesorilor din Ștefan-Vodă: Competenţa acţional-strategică 15-15
Nahaba Lilia
Clubul de dezbateri educaţionale PAIDEIA 15-15
Concurs de selectare a 6 ONG-uri locale, inclusiv asociaţii de părinţi 16-16
Goraş-Postică Viorica, Bubulici Veruţa
Competenţa lexicală a adulţilor sau cum învăţăm cuvintele noi 17-19
Cartaleanu Tatiana
Educaţia în Suedia: lecţii pentru viaţă 20-23
Precup Galina
Metodologia realizării conexiunilor interdisciplinare din perspectiva formării competenţei acţional-strategice în clasele primare 24-30
Ceban Silvia
Formarea competenţei ecologice în procesul predării-învăţării chimiei în clasa a VII-a 31-34
Gandrabura Aliona
Matematica şi educaţia pentru dezvoltare durabilă 34-39
Laşcu Aliona
Implementarea proiectului de durată Eficienţa energetică a instituţiilor de învăţămînt 40-43
Grajdian Lilia
Valenţe educative ale vacanţei de vară 44-45
Negru Eugenia
Educaţia timpurie în contextul dezvoltării durabile a personalităţii 46-49
Sclifos Lia
Formarea competenţei de explorare şi investigare a lumii înconjurătoare 50-54
Ursu Ludmila
Educaţia pentru dezvoltare 55-56
Cristea Sorin