Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
644 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-18 18:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.133.1 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Literatură galo-romanică (Literatură franceză) (99) |
SM ISO690:2012 SOFRONIE, Natalia. Demersuri metodologice de eficientizare a didacticii literaturii franceze prin prisma exercițiului euristic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 4(92), pp. 25-29. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(92) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.133.1 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Didactica literaturii franceze în mediul universitar înregistrează noi tendințe de predare, datorită politicilor educaționale naționale și internaționale. În acest articol abordăm unele aspecte ale predării literaturii franceze prin aplicarea exercițiului conform principiilor învățării euristice. Acesta poate fi aplicat pe parcursul diferitor etape ale lecției și în multiple demersuri educaționale, iar studenții sînt în situația de investigare și căutare. Diferite dimensiuni ale literaturii pot fi exploatate cu ajutorul acestui tip de exercițiu, cum ar fi spre exemplu cunoașterea autorilor și a operelor, interpretarea textelor literare, etc. Caracteristica de bază a demersului educațional vizat constă în exploatarea acestuia înainte de a pune la dispoziția studenților informațiile necesare. Ne propunem de a prezenta o serie de exerciții euristice în predarea literaturii franceze, care sperăm să constituie repere metodologice pentru cadrele didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie Exercise, heuristic, French literature, the didactics of literature |
||||||
|