IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   600
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-02-26 15:49
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2020  (2 din 6)48
  2019  (5 din 6)93
  2018  (5 din 6)95
  2017  (5 din 6)90
  2016  (5 din 6)93
  2015  (5 din 6)98
  2014  (5 din 6)91
  2013  (5 din 6)79
  2012  (4 din 6)97
  2011  (5 din 6)110
  2010  (5 din 6)102
  2009  (4 din 6)97
  2008  (5 din 6)135
  2007  (3 din 6)110
  2006  (4 din 6)99
  2005  (5 din 6)95
  2004  (5 din 6)92
  2003  (5 din 6)100
  2002  (5 din 6)127
  2001  (6 din 6)127
  2000  (4 din 6)76
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • B (2019.12.06-2023.12.06)
  • C (2017.12.21-2019.12.05)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2020
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole205492964916916196974
Volume97523052194
Total215198195419110

Vizualizări   434Descărcări   16

Conţinutul numărului de revistă

Reflecţii pe marginea ideii de abordare creativă a manualului

2-3

CZU: 37.02

Orehovschi Sergiu

Oamenii invizibili ai şcolii

4-10

CZU: 371.1(498)

Albu Gabriel

Eficienţa procesului educaţional: o comuniune cognitivă şi constructivă a profesorului cu elevii

11-15

CZU: 37.013.2+37.015.3

Botgros Ion

Managementul timpului din perspectivă filozofică și pedagogică

16-19

CZU: 37.09:005.962.11

Melnic Natalia

Portofoliul cursului opţional: între curriculum şi manual

20-23

CZU: 37.016.046

Cartaleanu Tatiana

Коммуникативно-ценностный подход к овладению русским и другими языками как цель формирования нравственной воспитанности

24-30

CZU: 37.034:81'246.3

Новак Евгения, Казаку Тамара

Manualele de istorie din perspectiva elevilor de gimnaziu (rezultatele unui chestionar)

31-33

CZU: 37.02:94

Muşenco Angela

Situaţia actuală şi perspectivele elaborării manualului digital în sistemul educaţional din Republica Moldova

33-36

CZU: 371.68:004

Railean Elena

Educaţia deschisă în Moldova: aici şi acum

36-45

CZU: 37.01(478)

Goraş-Postică Viorica, Gorincioi Valeriu, Bezede Rima, Voicu Ovidiu

Resursa umană din educaţie – încotro?

46-49

CZU: 371.134

Pataki George

Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi comunicaționale în învăţarea personalizată

49-51

CZU: 378.14:004

Şciopu Lucia

Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere

52-55

CZU: 371.67

Bîrnaz Nina

Masa rotundă Dezvoltarea resurselor umane în educaţie: de la idei strategice la acţiuni durabile

56-56

CZU: 371.13(478)(063)

Nahaba Lilia

Concurs de elaborare a resurselor educaţionale deschise (RED) în cadrul proiectului Educaţia deschisă în Moldova: aici şi acum

57-57

Manualul școlar în fața unor noi provocări

58-60

CZU: 371.671

Cristea Sorin