IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   700
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-25 22:05
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (4 din 6)
  2018  (5 din 6)
  2017  (5 din 6)
  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • B (2019.12.06-2023.12.06)
  • C (2017.12.21-2019.12.05)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole19915096968883191925
Volume94351431362
Total208554483910245
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   263Descărcări   13

Conţinutul numărului de revistă

Reflecţii pe marginea ideii de abordare creativă a manualului

2-3
Orehovschi Sergiu

Oamenii invizibili ai şcolii

4-10
Albu Gabriel

Eficienţa procesului educaţional: o comuniune cognitivă şi constructivă a profesorului cu elevii

11-15
Botgros Ion

Managementul timpului din perspectivă filozofică și pedagogică

16-19
Melnic Natalia

Portofoliul cursului opţional: între curriculum şi manual

20-23
Cartaleanu Tatiana

Коммуникативно-ценностный подход к овладению русским и другими языками как цель формирования нравственной воспитанности

24-30
Новак Евгения, Казаку Тамара

Manualele de istorie din perspectiva elevilor de gimnaziu (rezultatele unui chestionar)

31-33
Muşenco Angela

Situaţia actuală şi perspectivele elaborării manualului digital în sistemul educaţional din Republica Moldova

33-36
Railean Elena

Educaţia deschisă în Moldova: aici şi acum

36-45
Goraş-Postică Viorica, Gorincioi Valeriu, Bezede Rima, Voicu Ovidiu

Resursa umană din educaţie – încotro?

46-49
Pataki George

Utilizarea tehnologiilor informaţionale şi comunicaționale în învăţarea personalizată

49-51
Şciopu Lucia

Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere

52-55
Bîrnaz Nina

Masa rotundă Dezvoltarea resurselor umane în educaţie: de la idei strategice la acţiuni durabile

56-56
Nahaba Lilia

Concurs de elaborare a resurselor educaţionale deschise (RED) în cadrul proiectului Educaţia deschisă în Moldova: aici şi acum

57-57

Manualul școlar în fața unor noi provocări

58-60
Cristea Sorin