Dezvoltarea personalității micului şcolar în contextul explorării optime a mass-media în educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1374 218
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 16:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.03 (84)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, ŞPAC, Silvia. Dezvoltarea personalității micului şcolar în contextul explorării optime a mass-media în educaţie . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 4(92), pp. 7-16. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(92) / 2015 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea personalității micului şcolar în contextul explorării optime a mass-media în educaţie
CZU: 373.3.03

Pag. 7-16

Cuzneţov Larisa1, Şpac Silvia2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Articolul conține un studiu cu caracter teoreticoaplicativ, care elucidează specificul dezvoltării personalității micului școlar în contextul educației pentru mass-media. În scopul explorării optime a mass-media în educația copilului de vîrstă școlară mică, se propun cîteva instrumente pedagogice: Harta psihopedagogică a școlarului mic în contextul EMM; Criteriile și prioritățile de explorare optimă a mass-media în educația școlarului mic; Curriculumul nonformal de EMM în treapta învățămîntului primar; Descriptorii competențelor de valorificare optimă a mass-media pentru elevi și adulți.

This article contains a theoretical and practical study, which highlights specific of personality development of the small pupil in the context of media education. In order to explore the optimal media in education for school age children are proposed several pedagogical tools: a pedagogical map of small pupil in the context of media education; exploration criteria and priorities optimal media in small pupil education; media curriculum for nonformal primary education; descriptors for skills in optimal utilization of media by students and adults.

Cuvinte-cheie
Personality of small pupil, stage of primary education, optimal exploration of media,

media education, parents, teachers