Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1374 218 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 16:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.03 (84) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa, ŞPAC, Silvia. Dezvoltarea personalității micului şcolar în contextul explorării optime a mass-media în
educaţie
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 4(92), pp. 7-16. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(92) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.03 | ||||||
Pag. 7-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține un studiu cu caracter teoreticoaplicativ, care elucidează specificul dezvoltării personalității micului școlar în contextul educației pentru mass-media. În scopul explorării optime a mass-media în educația copilului de vîrstă școlară mică, se propun cîteva instrumente pedagogice: Harta psihopedagogică a școlarului mic în contextul EMM; Criteriile și prioritățile de explorare optimă a mass-media în educația școlarului mic; Curriculumul nonformal de EMM în treapta învățămîntului primar; Descriptorii competențelor de valorificare optimă a mass-media pentru elevi și adulți. |
||||||
Cuvinte-cheie Personality of small pupil, stage of primary education, optimal exploration of media, media education, parents, teachers |
||||||
|