IBN
Închide

Bîrnaz Nina

Articole în reviste din RM - 26, Descărcări - 553, Vizualizări - 17504
XLS PDF DOC
ISO 690-2012

2024 - 2

Mediu de învățare pozitiv – imperativ în instruirea adulților
Butnari Nadejda , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 20 February, 2024. Descarcări-8. Vizualizări-157
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cadru metodologic de formare a competenței de comunicare pragmatică în limba engleză la elevii din învăţământul profesional tehnic ISCED 4
Dimitriu Angela , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 20 February, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-69
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2023 - 3

Dezvoltarea responsabilității la studenți prin prisma principiului angajamentului
Butnari Nadejda , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 19 July, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-150
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea sumativă în învățământul profesional-tehnic: generalități
Osoianu Cătălina , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 19 July, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-200
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etosul cadrului didactic prin prisma competenței de comunicare oratorică
Rață Lilian , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(165) / 2023 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 19 July, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-144
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Abordări metodologice de dezvoltare a competenței de evaluare formativă la cadrele didactice universitare
Botezatu Valeria , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(159) / 2022 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 13 December, 2022. Descarcări-35. Vizualizări-278
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 2

Didactica Pro... la 20 de ani
Bîrnaz Nina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 23 July, 2020. Descarcări-10. Vizualizări-361
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularităţi ale inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare – cadru experimental
Butnari Nadejda , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 22 August, 2020. Descarcări-38. Vizualizări-614
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 3

Demers teoretic privind funcționalitatea evaluării formative prin prisma abordărilor filosofice
Botezatu Valeria , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 30 September, 2019. Descarcări-17. Vizualizări-739
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea formativă prin prisma abordărilor psihopedagogice în învățământul universitar
Botezatu Valeria , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 February, 2020. Descarcări-41. Vizualizări-810
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitățile evaluării rezultatelor academice la studenți din perspectiva realizării continuității între cicluri în cadrul învățământului superior
Bîrnaz Nina , Botezatu Valeria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 27 February, 2020. Descarcări-8. Vizualizări-756
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 3

Evaluarea formativă – deziderat în învăţământul universitar
Bîrnaz Nina , Spînu Valeria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 29 September, 2016. Descarcări-39. Vizualizări-997
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Activitatea independenta a studentului prin prisma evaluarii formative
Spînu Valeria , Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 24 March, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-807
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere
Bîrnaz Nina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 12 March, 2018. Descarcări-27. Vizualizări-784
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Competenţa de investigaţie, imperativ al societăţii axate pe cunoaştere
Bîrnaz Nina , Serbinov Lilia
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 3 August, 2015. Descarcări-23. Vizualizări-1008
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Principiul diferenţierii şi individualizării învăţării prin prisma manualului şcolar
Bîrnaz Nina , Farîma Ecaterina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 28 December, 2015. Descarcări-19. Vizualizări-986
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2013 - 1

Relevanţa atitudinii cadrelor didactice vis-à-vis de comportamentul disruptiv la elevi
Bîrnaz Nina , Butnari Nadejda
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 31 March, 2014. Descarcări-42. Vizualizări-1060
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012 - 1

Evaluarea achiziţiilor studenţilor prin teste sumative
Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 15 April, 2014. Descarcări-94. Vizualizări-1635
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2010 - 2

Priorităţile tehnicilor interactive în procesul de formare a competenţelor la elevi
Bîrnaz Nina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 / ISSNe 2345-1025
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-16. Vizualizări-936
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metacognitive strategies in higher education: Development of spiritual intelligence strategies within training of the academic staff
Bîrnaz Nina , Butnari Nadejda
Metacognition and Successful Learning Strategies in Higher Education
Pennsylvania, Statele Unite: IGI Global, 2017. ISBN 978-152252219-5, 1522522182, 978-152252218-8.
Disponibil online 16 February, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-176
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 26