Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
715 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 09:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.141.26 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Valeria, BÎRNAZ, Nina. Demers teoretic privind funcționalitatea evaluării formative prin prisma abordărilor filosofice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 40-48. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.141.26 | ||||||
Pag. 40-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul educațional actual, când se cere cu insistenţă deplasarea vectorului de la evaluarea produselor învăţării la evaluarea proceselor în timpul activităţii de învăţare, este promovat conceptul de evaluare formativă. Din acest punct de vedere, rolul evaluării este de a susține învățarea și formarea. În acest articol este analizat conceptul de evaluare for-mativă prin prisma abordărilor filosofice. Astfel, evoluţia conceptului de evaluare formativă este determinată de influența următoarelor abordări filosofice: paradigma umanistă, existențialism, pragmatism și funcționalism |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: evaluare formativă, feedback, paradigmă umanistă, existentialism, pragmatism, funcţionalism, formative assessment, feedback, the humanistic paradigm, existentialism, pragmatism, functionalism |
||||||
|