Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
560 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-17 20:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12:159.9.016 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 BUTNARI, Nadejda, BÎRNAZ, Nina. Particularităţi ale inteligenţei spirituale la cadrele didactice universitare – cadru experimental. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 21-31. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967151 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967151 | |||||
CZU: 378.12:159.9.016 | |||||
Pag. 21-31 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de față scoate în evidență importanța inteligenței spirituale prin prisma dimensiunilor sale: gândirea critică existențială, producerea de sens personal, conștiința transcendentală și expansiunea stării de conștiință. În acest context, sunt reflectate rezultatele experimentului psihopedagogic cu referire la inteligența spirituală a cadrelor didactice univer-sitare, la etapa de constatare, formare și control. |
|||||
Cuvinte-cheie inteligenţă spirituală, gândire critică existenţială, producere de sens personal, conştiinţă transcenden-tală, expansiune a stării de conştiinţă, cadre didactice universitare |
|||||
|