IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1991
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-01-01 18:21
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2020  (4 din 4)183
  2019  (4 din 4)156
  2018  (4 din 4)161
  2017  (5 din 4)161
  2016  (1 din 4)37
  2015  (3 din 4)169
  2014  (6 din 4)159
  2013  (4 din 4)117
  2012  (6 din 4)179
  2011  (5 din 4)230
  2010  (4 din 4)151
  2009  (5 din 4)255
  2008  (6 din 4)212
  2007  (4 din 4)177
  2006  (5 din 4)147
  2005  (1 din 4)31
imagine

pISSN: 0235-9111
Limba Română
Categoria:
  • C (2009.04.30-2013.12.31)

Studii contrastive în filologia romano-germanică.Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii.Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2020
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole25254433334290849
Volume67339871854
Total25924773206144

Vizualizări   647Descărcări   10

Conţinutul numărului de revistă

BAC-ul, oglindă a şcolii şi a societăţii 7-9
Bantoş Alexandru
Testul pentru examenul de bacalaureat: posibile erori şi modalităţi de rezolvare 10-19
Şchiopu Constantin
Metode şi tehnici de evaluare autentică a competenţei de lectură 20-30
Hadîrcă Maria
Portofoliul de progres. Evaluarea complementară 31-38
Pavelescu Marilena
Evaluarea competenţelor de lectură ale elevilor prin intermediul testelor 39-55
Şchiopu Constantin
Receptarea romanului Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu în liceu: componente ale demersului teoretic 56-68
Abramciuc Maria
Opera dramatică. Comedia. O scrisoare pierdută de I. L. Caragiale(repere interpretative) 69-75
Iancu Marin
Formarea la elevi a deprinderilor de a formula ideile unui text narativ(Căprioara de Emil Gârleanu) 76-81
Calenici Mihaela
Repere teoretico-didactice în abordarea textelor de frontieră 82-88
Vrabie Diana
Textul literar din perspectiva psihologiei procesului de creaţie 89-97
Ghilaş Ana
Contextualizarea didactică a temei cărţii în ciclul gimnazial 98-106
Vrabie Diana
Dezvoltarea inteligenţelor multiple la orele de literatură 107-111
Melnic Tatiana
Competenţa proiectivă: abordare managerial-pedagogică 112-120
Goraş-Postică Viorica
Repere teoretico-metodologice în abordarea stilului individual al scriitorului 121-126
Răciula Lilia
Între speranţe şi capcane 127-129
Zbârnea Tudor
Despre unele greşeli de exprimare a relaţiei sintactice de coordonare 130-134
Vâlcu Marcela
Dimensiuni pedagogice ale cultivării limbii române în Republica Moldova 135-142
Pâslaru Vladimir
Să ne înţelegem limba, să o iubim şi să o respectăm 143-150
Moldoveanu Gheorghe
Reconsiderări privind obiectivele educaţiei estetice 151-157
Cucoş Constantin
Atelierul de lectură şi discuţii–simularea personajului literar 158-166
Marin Mariana
Atelier de scriere. Elaborarea unui text de ficţiune 167-171
Ştefan Natalia
Modelul scrierii procesuale –premisa formării competenţei de comunicare scrisă 172-182
Flueraş Vasile
Dezvoltarea competenţei de a vorbi în public prin orele de limba şi literatura română şi prin activităţile extraşcolare 183-190
Lungu Angela
Tehnici de receptare a textului literar din perspectiva transdisciplinară 191-198
Cimpac Natalia
Abordări interdisciplinare la orele de română 199-205
Croitoru Nelea
La start! Atenţie! BAC! 206-209
Rostea Liliana