IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  1991
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-07 21:35
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1-2 / 2024  (1 din 4)33    
 2024  (1 din 4)33    
Nr. 1-2(291-282) 33
 2023  (4 din 4)140    
Nr. 7-12(285-290) 39CZU
Nr. 5-6(283-284) 33CZU
Nr. 3-4(281-282) 37CZU
Nr. 1-2(279-280) 31CZU
 2022  (4 din 4)151    
Nr. 7-12(273-278) 40CZU
Nr. 5-6(271-272) 31CZU
Nr. 3-4(269-270) 42CZU
Nr. 1-2(267-268) 38CZU
 2021  (5 din 4)204    
Nr. 5-6(265-266) 29CZU
Nr. 4(264) 43CZU
Nr. 3(263) 41CZU
Nr. 2(262) 43CZU
Nr. 1(261) 48CZU
 2020  (4 din 4)183    
Nr. 6(260) 70CZU
Nr. 4-5(258-259) 41CZU
Nr. 2-3(256-257) 40CZU
Nr. 1(255) 32CZU
 2019  (4 din 4)156    
Nr. 4(254) 36CZU
Nr. 3(253) 36CZU
Nr. 2(252) 41CZU
Nr. 1(251) 43CZU
 2018  (4 din 4)161    
Nr. 7-8(249-250) 35CZU
Nr. 5-6(247-248) 31CZU
Nr. 3-4(245-246) 38CZU
Nr. 1-2(243-244) 57CZU
 2017  (5 din 4)161    
Nr. 5-6(241-242) 49CZU
Nr. 4(240) 25CZU
Nr. 3(239) 24CZU
Nr. 2(238) 33CZU
Nr. 1(237) 30CZU
 2016  (1 din 4)37    
Nr. 1-2(236) 37CZU
 2015  (3 din 4)169    
Nr. 5-6(234) 47CZU
Nr. 3-4(232) 49CZU
Nr. 1-2(229) 73CZU
 2014  (6 din 4)159    
Nr. 6(228) 20
Nr. 5(227) 26
Nr. 4(226) 27
Nr. 3(225) 26
Nr. 2(224) 31
Nr. 1(223) 29
 2013  (4 din 4)117    
Nr. 9-12(222) 33
Nr. 7-8(218) 23
Nr. 5-6(216) 24
Nr. 1-4(214) 37
 2012  (6 din 4)179    
Nr. 11-12(209) 29
Nr. 9-10(207) 22
Nr. 7-8(205) 25
Nr. 5-6(204) 38
Nr. 3-4(202) 33
Nr. 1-2(200) 32
 2011  (5 din 4)230    
Nr. 11-12(197-198) 37
Nr. 9-10(195-196) 32
Nr. 7-8(193-194) 31
Nr. 3-6(189-192) 87
Nr. 1-2(187-188) 43
 2010  (6 din 4)209    
Nr. 11-12(185-186) 30
Nr. 9-10(183-184) 28
Nr. 7-8(181-182) 39
Nr. 5-6(179-180) 45
Nr. 3-4(177-178) 35
Nr. 1-2(175-176) 32
 2009  (5 din 4)255    
Nr. 11-12(185-186) 31
Nr. 9-10(171-172) 46
Nr. 7-8(169-170) 47
Nr. 5-6(167-168) 34
Nr. 1-4(163-166) 97
 2008  (6 din 4)212    
Nr. 11-12(161-162) 41
Nr. 9-10(159-160) 43
Nr. 7-8(157-158) 29
Nr. 5-6(155-156) 28
Nr. 3-4(153-154) 35
Nr. 1-2(151-152) 36
 2007  (4 din 4)177    
Nr. 10-12(148-150) 50
Nr. 7-9(145-147) 41
Nr. 4-6(142-144) 42
Nr. 1-3(139-141) 44
 2006  (5 din 4)146    
Nr. 11-12(138) 30
Nr. 10(136) 16
Nr. 7-9(133) 34
Nr. 4-6(130) 42
Nr. 1-3(127) 24
 2005  (1 din 4)31    
Nr. 12(126) 31
imagine

pISSN: 0235-9111
Limba Română
Categoria:
  • C (30.04.2009-31.12.2013)

Studii contrastive în filologia romano-germanică.Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii.Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2024
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole31101747049195531251
Volume83946604052
Total3193184170923605

Vizualizări   1208Descărcări   26

Conţinutul numărului de revistă

BAC-ul, oglindă a şcolii şi a societăţii 7-9
Bantoş Alexandru
Testul pentru examenul de bacalaureat: posibile erori şi modalităţi de rezolvare 10-19
Şchiopu Constantin
Metode şi tehnici de evaluare autentică a competenţei de lectură 20-30
Hadîrcă Maria
Portofoliul de progres. Evaluarea complementară 31-38
Pavelescu Marilena
Evaluarea competenţelor de lectură ale elevilor prin intermediul testelor 39-55
Şchiopu Constantin
Receptarea romanului Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu în liceu: componente ale demersului teoretic 56-68
Abramciuc Maria
Opera dramatică. Comedia. O scrisoare pierdută de I. L. Caragiale(repere interpretative) 69-75
Iancu Marin
Formarea la elevi a deprinderilor de a formula ideile unui text narativ(Căprioara de Emil Gârleanu) 76-81
Calenici Mihaela
Repere teoretico-didactice în abordarea textelor de frontieră 82-88
Vrabie Diana
Textul literar din perspectiva psihologiei procesului de creaţie 89-97
Ghilaş Ana
Contextualizarea didactică a temei cărţii în ciclul gimnazial 98-106
Vrabie Diana
Dezvoltarea inteligenţelor multiple la orele de literatură 107-111
Melnic Tatiana
Competenţa proiectivă: abordare managerial-pedagogică 112-120
Goraş-Postică Viorica
Repere teoretico-metodologice în abordarea stilului individual al scriitorului 121-126
Răciula Lilia
Între speranţe şi capcane 127-129
Zbârnea Tudor
Despre unele greşeli de exprimare a relaţiei sintactice de coordonare 130-134
Vâlcu Marcela
Dimensiuni pedagogice ale cultivării limbii române în Republica Moldova 135-142
Pâslaru Vlad
Să ne înţelegem limba, să o iubim şi să o respectăm 143-150
Moldoveanu Gheorghe
Reconsiderări privind obiectivele educaţiei estetice 151-157
Cucoş Constantin
Atelierul de lectură şi discuţii–simularea personajului literar 158-166
Marin Mariana
Atelier de scriere. Elaborarea unui text de ficţiune 167-171
Ştefan Natalia
Modelul scrierii procesuale –premisa formării competenţei de comunicare scrisă 172-182
Flueraş Vasile
Dezvoltarea competenţei de a vorbi în public prin orele de limba şi literatura română şi prin activităţile extraşcolare 183-190
Lungu Angela
Tehnici de receptare a textului literar din perspectiva transdisciplinară 191-198
Cimpac Natalia
Abordări interdisciplinare la orele de română 199-205
Croitoru Nelea
La start! Atenţie! BAC! 206-209
Rostea Liliana