IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-20(25) pentru cuvîntul-cheie "marketing mix"
Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum
Petrovici Sergiu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-26. Vizualizări-1050
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordarea limbii latine prin prisma mixului de marketing
Cepraga Lucia, Bîrsan Svetlana
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-149-05-1.
Disponibil online 11 March, 2020. Descarcări-23. Vizualizări-941
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2
Economie
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1.
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-46. Vizualizări-679
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice
Savciuc Oxana1, Timotin Alina2
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2.
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-73. Vizualizări-1192
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The content of informational support in the educational marketing mix of general education
Casap Lucia
Academy of Economic Studies of Moldova
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-927-4.
Disponibil online 16 November, 2018. Descarcări-73. Vizualizări-992
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mixul de Marketing în Bibliotecă - ce este şi cum se aplică
Staver Mihaela
Confluențe Bibliologice
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN - /ISSNe 1857-0232
Disponibil online 31 January, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-360
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul ecologic între actualitate și necesitate sau de ce este important să fii eco – friendly
Cebotari Irina, Saharnean Liliana
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 19, Vol.3. 2021. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-40-3.
Disponibil online 30 December, 2021. Descarcări-34. Vizualizări-579
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studying the consumer’s behavior in the buying decision process
Guzun Stela
Free International University of Moldova
EcoSoEn
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X
Disponibil online 9 September, 2021. Descarcări-35. Vizualizări-553
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Economica
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-233. Vizualizări-922
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2
Economica
Nr. 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 October, 2015. Descarcări-17. Vizualizări-951
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opportunities of application of marketing strategies in domestic enterprises
Duca Dragoş
Academy of Economic Studies of Moldova
Economie şi Sociologie
Nr. 2 / 2016 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 20 September, 2016. Descarcări-7. Vizualizări-1074
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The marketing mix as the basis for the implementation of the library's marketing strategy
Railean Elena, Cheradi Natalia
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0.
Disponibil online 22 February, 2024. Descarcări-10. Vizualizări-204
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elementele mixului de marketing în planificarea activităţii manageriale sustenabile
Gîdilica Constantin12
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediția 4, Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978‐9975‐3527‐2‐7..
Disponibil online 29 April, 2022. Descarcări-120. Vizualizări-934
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Highlights of the marketing mix strategy on the market of sea buckthorn products
Pituşcan Feodosie1, Mîrza Sergiu2
1 Trade Co-operative University of Moldova,
2 State Agrarian University of Moldova
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 1(15) / 2021 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 7 July, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-524
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formation and development of product competitive policy at enterprises based on marketing research
Petrovici Sergiu, Muştuc Svetlana
Trade Co-operative University of Moldova
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 16 December, 2015. Descarcări-3. Vizualizări-1217
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketing approach aimed at valorizing rural area
Chiriac Lilia
Technical University of Moldova
Journal of Social Sciences
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 6 April, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-802
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketing aspects of the product classification in the context of product policy
Ghenova Svetlana
Comrat State University
Știință, educație, cultura
2014. Comrat. ISSN 1857 - 2170.
Disponibil online 6 October, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-404
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fetrobook - simte finețea educației
Ceban Anastasia, Saharnean Liliana
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5..
Disponibil online 3 August, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-502
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mixul de marketing - instrument de valorificare şi organizare a activităţii hoteliere din Republica Moldova. Studiu de caz: Hotelul Zentrum Apart
Botezatu Maria
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-337-0..
Disponibil online 28 October, 2021. Descarcări-122. Vizualizări-607
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul inovaţional – sursă a avantajului competitiv/ Innovational Marketing - Source ofCompetitive Advantage / Инновационный маркетинг - источник конкурентных преимуществ
Chiriac Lilia
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Nr. 3-4(11-12) / 2016 / ISSN 2457-5550
Disponibil online 4 December, 2019. Descarcări-69. Vizualizări-993
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 25