Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(25) pentru cuvîntul-cheie "marketing mix"
Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum |
Petrovici Sergiu |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova |
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239 |
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-26. Vizualizări-1050 |
Abordarea limbii latine prin prisma mixului de marketing |
Cepraga Lucia, Bîrsan Svetlana |
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-149-05-1. |
Disponibil online 11 March, 2020. Descarcări-23. Vizualizări-943 |
Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor |
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2 |
Economie |
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1. |
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-46. Vizualizări-681 |
Aplicarea marketingului social în domeniul sănătăţii publice |
Savciuc Oxana1, Timotin Alina2 |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-835-2. |
Disponibil online 25 April, 2018. Descarcări-73. Vizualizări-1193 |
The content of informational support in the educational marketing mix of general education |
Casap Lucia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-927-4. |
Disponibil online 16 November, 2018. Descarcări-73. Vizualizări-992 |
Mixul de Marketing în Bibliotecă - ce este şi cum se aplică |
Staver Mihaela |
Confluențe Bibliologice |
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN - /ISSNe 1857-0232 |
Disponibil online 31 January, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-361 |
Marketingul ecologic între actualitate și necesitate sau de ce este important să fii eco – friendly |
Cebotari Irina, Saharnean Liliana |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 19, Vol.3. 2021. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-40-3. |
Disponibil online 30 December, 2021. Descarcări-35. Vizualizări-580 |
Studying the consumer’s behavior in the buying decision process |
Guzun Stela |
Free International University of Moldova |
EcoSoEn |
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 9 September, 2021. Descarcări-35. Vizualizări-557 |
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-240. Vizualizări-934 |
Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing |
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2 |
Economica |
Nr. 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 26 October, 2015. Descarcări-17. Vizualizări-953 |
Opportunities of application of marketing strategies in domestic enterprises |
Duca Dragoş |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Economie şi Sociologie |
Nr. 2 / 2016 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 20 September, 2016. Descarcări-7. Vizualizări-1075 |
The marketing mix as the basis for the implementation of the library's marketing strategy |
Railean Elena, Cheradi Natalia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0. |
Disponibil online 22 February, 2024. Descarcări-10. Vizualizări-204 |
Elementele mixului de marketing în planificarea activităţii manageriale sustenabile |
Gîdilica Constantin12 |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediția 4, Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978‐9975‐3527‐2‐7.. |
Disponibil online 29 April, 2022. Descarcări-123. Vizualizări-940 |
Highlights of the marketing mix strategy on the market of sea buckthorn products |
Pituşcan Feodosie1, Mîrza Sergiu2 |
1 Trade Co-operative University of Moldova, 2 State Agrarian University of Moldova |
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development |
Nr. 1(15) / 2021 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483 |
Disponibil online 7 July, 2021. Descarcări-17. Vizualizări-530 |
Formation and development of product competitive policy at enterprises based on marketing research |
Petrovici Sergiu, Muştuc Svetlana |
Trade Co-operative University of Moldova |
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development |
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483 |
Disponibil online 16 December, 2015. Descarcări-3. Vizualizări-1217 |
Marketing approach aimed at valorizing rural area |
Chiriac Lilia |
Technical University of Moldova |
Journal of Social Sciences |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 6 April, 2020. Descarcări-10. Vizualizări-805 |
Marketing aspects of the product classification in the context of product policy |
Ghenova Svetlana |
Comrat State University |
Știință, educație, cultura |
2014. Comrat. ISSN 1857 - 2170. |
Disponibil online 6 October, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-404 |
Fetrobook - simte finețea educației |
Ceban Anastasia, Saharnean Liliana |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
Disponibil online 3 August, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-505 |
Mixul de marketing - instrument de valorificare şi organizare a activităţii hoteliere din Republica Moldova. Studiu de caz: Hotelul Zentrum Apart |
Botezatu Maria |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională |
Ediția 70, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-337-0.. |
Disponibil online 28 October, 2021. Descarcări-122. Vizualizări-607 |
Marketingul inovaţional – sursă a avantajului competitiv/ Innovational Marketing - Source ofCompetitive Advantage / Инновационный маркетинг - источник конкурентных преимуществ |
Chiriac Lilia |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” |
Nr. 3-4(11-12) / 2016 / ISSN 2457-5550 |
Disponibil online 4 December, 2019. Descarcări-69. Vizualizări-993 |
1-20 of 25