Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
027.7:339.138 (2) |
Библиотечное дело. Библиотековедение (690) |
Общие вопросы торговли. Рынок (816) |
SM ISO690:2012 STAVER, Mihaela. Mixul de Marketing în Bibliotecă - ce este şi cum se aplică. In: Confluențe Bibliologice, 2021, nr. 1-2, pp. 37-40. ISSN -. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Confluențe Bibliologice | ||||||
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN - /ISSNe 1857-0232 | ||||||
|
||||||
CZU: 027.7:339.138 | ||||||
Pag. 37-40 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
The paper presents the main marketing strategies and the implementation of the marketing mix in the libraries. It mentions the creation of a marketing mix in the USARB Scientific Library, which improves the visibility and image of the Library, thus attract more users |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, marketing mix, SLUSARB, library |
||||||
|