Mixul de Marketing în Bibliotecă - ce este şi cum se aplică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
286 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
027.7:339.138 (2)
Библиотечное дело. Библиотековедение (690)
Общие вопросы торговли. Рынок (816)
SM ISO690:2012
STAVER, Mihaela. Mixul de Marketing în Bibliotecă - ce este şi cum se aplică. In: Confluențe Bibliologice, 2021, nr. 1-2, pp. 37-40. ISSN -.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Confluențe Bibliologice
Numărul 1-2 / 2021 / ISSN - /ISSNe 1857-0232

Mixul de Marketing în Bibliotecă - ce este şi cum se aplică

Marketing mix in the library - what it is and how it is applied

CZU: 027.7:339.138

Pag. 37-40

Staver Mihaela
 
Biblioteca Științifică a Universității de Stat „Alecu Russo”, Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2023


Rezumat

The paper presents the main marketing strategies and the implementation of the marketing mix in the libraries. It mentions the creation of a marketing mix in the USARB Scientific Library, which improves the visibility and image of the Library, thus attract more users

Cuvinte-cheie
marketing, marketing mix, SLUSARB, library