Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(190) pentru cuvîntul-cheie "marketing"
Marketingul evenimentelor |
Andreica Romulus1, Popescu Mariana2, Crauş Daniel2 |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-382. Vizualizări-1441 |
Исследование рынка туристических услуг по организации свадебных мероприятий |
Cartavîh Tatiana, Ţurcan Natalia |
Молдавская экономическая академия |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-4. Vizualizări-624 |
Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online |
Melnic Igor, Golovco Vasile |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-52. Vizualizări-749 |
Profesia de avocat între trecut, prezent şi viitor |
Muntean Iulian, Muntean (Slobodeanu) Neli |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol. 4, Partea I. 2015. Chişinău. ISBN 978-9975-75-773-7. |
Disponibil online 2 October, 2017. Descarcări-31. Vizualizări-862 |
Securitate economică prin diminuarea riscului: aplicarea arborelui de decizie |
Coreţchi Boris, Nirean Elena |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-43. Vizualizări-536 |
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-57. Vizualizări-696 |
Маркетинговые исследования состояния и перспектив развития рынка тепличных хозяйств АТО Гагаузия |
Ghenova Svetlana |
Комратский государственный университет |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-392 |
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor |
Bulat Veronica |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-37. Vizualizări-488 |
Calitatea imobilului – un element important în luarea deciziei de cumpărare |
Rotaru Olesea |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei |
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8. |
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-298 |
Mолочный подкомплекс: современное состояние, перспективы развития |
Deshko Ilona |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Ediția 9. 2023. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-277-9. |
Disponibil online 26 January, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-59 |
Процесс разработки и управления брендом предприятия |
Aricova Zinovia, Aricova Liubov |
Комратский государственный университет |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Ediția 9. 2023. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-277-9. |
Disponibil online 24 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-58 |
The power of marketing in the development of services vs. creativity |
Stanciu Loredana |
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități |
Ediția 13. 2021. Chişinău. . |
Disponibil online 22 January, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-53 |
Puterea marketingului în dezvoltarea serviciilor vs. Creativitatea |
Stanciu Loredana |
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități |
Ediția 13. 2021. Chişinău. . |
Disponibil online 22 January, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-47 |
Portretul chinezesc: metodă de cercetare în marketing |
Corlateanu Elena |
Interuniversitaria |
Ediția 19, Vol.1. 2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-304-4.. |
Disponibil online 18 August, 2023. Descarcări-23. Vizualizări-266 |
Роль промышленного маркетинга в деятельности предприятия |
Nazar Nadejda, Dombrovschi Ina |
Молдавский Государственный Университет |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0; 978-9975-83-255-7. |
Disponibil online 27 April, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-270 |
Rolul marketingului în dezvoltarea micului business |
Tofan Tatiana |
Administrarea Publică |
Nr. 1(97) / 2018 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 17 April, 2018. Descarcări-35. Vizualizări-870 |
Aplicarea marketingului în administraţia publică din Republica Moldova |
Barbăroş Ecaterina1, Nazar Nadejda2, Tighineanu Steluta1 |
Administrarea Publică |
Nr. 1(85) / 2015 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 16 April, 2015. Descarcări-22. Vizualizări-856 |
Семейная медиация как объект PR-деятельности |
Salimgareev Denis |
Башкирский государственный университет, г. Уфа |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-945 |
Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколого-экономической безопасности международной экономической деятельности |
Domașenko Marina, Școla Victoria, Burnakova Valeria |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-467 |
Основные тенденции развития ресторанного бизнеса в Республике Молдова |
Akulova Olga, Aricova Liubov |
Комратский государственный университет |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-20. Vizualizări-1299 |
1-20 of 190