Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
577 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 17:37
SM ISO690:2012
PETROVICI, Sergiu, MÎRZA, Sergiu. Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2013, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul editorial UASM, 2013, Vol.37, pp. 116-118. ISBN 978-9975-64-252-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie
Vol.37, 2013
Simpozionul "Economie"
Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2013

Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor


Pag. 116-118

Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2
 
1 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2020


Rezumat

The paper disclosed for marketing agricultural enterprises grain market. Marketing research directions are formulated in grains and cereals market problems arising in the country. The authors tried to express their views regarding the resolution of matters arising under the grain market using marketing-mix elements.

Cuvinte-cheie
Agromarketing, Grain Market, marketing mix, marketing research, Marketing Strategies, The Organization of Agromarketing