Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 163 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:[004.738.5+004.77+004.78] (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514) |
SM ISO690:2012 BELOSTECINIC, Grigore, JOMIR, Eudochia. Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing. In: Economica, 2023, nr. 1(123), pp. 7-22. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2023.123.007 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2023.123.007 | ||||||
CZU: 339.138:[004.738.5+004.77+004.78] | ||||||
JEL: M30, M31. | ||||||
Pag. 7-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Revoluţia digitală a schimbat şi schimbă fundamental orice activitate umană, indiferent că vorbim de economie, inovaţie, educaţie, sănătate, administraţie etc., ritmul acesteia fiind într-o continuă creștere. Internetul, telefoanele mobile sau orice alte instrumente care colectează, stochează, distribuie informaţia digitală, se răspândesc rapid în întreaga lume, atât în țările dezvoltate economic, cât şi în cele în curs de dezvoltare, iar mediul online, mediul mobil, crearea de baze de date, extragerea datelor, automatizarea, comunicaţiile de la distanţă și altele sunt cuvinte cheie pentru noile tehnologii şi resurse. Procesele de digitalizare influențează în întregime și semnificativ modelele de afaceri, iar activitatea de marketing nu este o excepție. În acest context, capătă o importanță deosebită impactul pe care îl are digitalizarea asupra conținutului conceptului modern de marketing, beneficiile oferite companiilor și clienților, domeniile de aplicare a digitalizării în activitatea practică cu referință la componentele mixului de marketin |
||||||
Cuvinte-cheie digitalizare, tehnologii digitale, marketing digital, marketing pe Internet, piață virtuală, cercetare de marketing, mix de marketing, digitisation, digital technologies, digital marketing, Internet Marketing, virtual marketplace, marketing research, marketing mix |
||||||
|