Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
850 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 17:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:338.43.02:633.1 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504) |
Cereale. Recolte de grâne (678) |
SM ISO690:2012 PETROVICI, Sergiu, MÎRZA, Sergiu. Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing . In: Economica, 2015, nr. 3(93), pp. 7-13. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:338.43.02:633.1 | ||||||
JEL: M10, M31 | ||||||
Pag. 7-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare, sunt elucidate specificul cercetării pieței cerealelor și conceptul dezvoltării strategice a pieței cerealelor în baza abordării de marketing. O deosebită atenție este acordată problemei evaluării potențialului de marketing ca mijloc de descoperire a avantajelor și dezavantajelor concurențiale în dezvoltarea ramurii cerealelor din republică. Pentru o mai mare claritate, autorii au formulat direcțiile de perfecționare a mecanismului pieței cerealelor din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie piața cerealelor, dezvoltarea strategică, potențialul de marketing., marketing mix |
||||||
|