Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
850 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:338.43.02:633.1 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504)
Cereale. Recolte de grâne (678)
SM ISO690:2012
PETROVICI, Sergiu, MÎRZA, Sergiu. Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing . In: Economica, 2015, nr. 3(93), pp. 7-13. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136

Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing
CZU: 339.138:338.43.02:633.1
JEL: M10, M31

Pag. 7-13

Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2
 
1 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova,
2 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2015


Rezumat

În lucrare, sunt elucidate specificul cercetării pieței cerealelor și conceptul dezvoltării strategice a pieței cerealelor în baza abordării de marketing. O deosebită atenție este acordată problemei evaluării potențialului de marketing ca mijloc de descoperire a avantajelor și dezavantajelor concurențiale în dezvoltarea ramurii cerealelor din republică. Pentru o mai mare claritate, autorii au formulat direcțiile de perfecționare a mecanismului pieței cerealelor din Republica Moldova.

This paper considers the specifics of the cereals market research and the concept of the strategic development of the cereals market based on marketing approach. Special attention is paid to the evaluation of the marketing potential as a means of finding out the advantages and disadvantages of competitiveness regarding the development of the cereals sector in the country. For greater clarity authors formulated the main improvable directions of the cereals market mechanism in the Republic of Moldova

Cuvinte-cheie
piața cerealelor, dezvoltarea strategică, potențialul de marketing.,

marketing mix