Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-24 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (196) |
Education (10494) |
![]() GÎNJU, Tatiana. Modelul pedagogic de formare a culturii artistic-estetice (MFCAE). In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare. Ediția 3-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, pp. 457-462. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
|||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 37.036 | |||||
Pag. 457-462 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Autoarea abordează problema formării culturii artistic-estetice. În articol este propus Modelul pedagogic de formare a culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Modelul teoretic propus are menirea de a reflecta valoarea interacţiunii metodologiilor educaţiei literar-artistice şi educaţiei muzicale în formarea la elevii claselor primare a elementelor culturii artistic-estetice. |
|||||
Cuvinte-cheie model pedagogic, interacţiune, metodologie, cultură artistic-estetică, educaţie muzicală, educaţie literar-artistică, pedagogical model, interaction, methodology, artistic-aesthetic culture, music education, literary-artistic education |
|||||
|