Articolul precedent |
Articolul urmator |
448 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-04 14:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Education (14324) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Tatiana. Modelul pedagogic de formare a culturii artistic-estetice (MFCAE). In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 457-462. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 457-462 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea abordează problema formării culturii artistic-estetice. În articol este propus Modelul pedagogic de formare a culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Modelul teoretic propus are menirea de a reflecta valoarea interacţiunii metodologiilor educaţiei literar-artistice şi educaţiei muzicale în formarea la elevii claselor primare a elementelor culturii artistic-estetice. |
||||||
Cuvinte-cheie model pedagogic, interacţiune, metodologie, cultură artistic-estetică, educaţie muzicală, educaţie literar-artistică, pedagogical model, interaction, methodology, artistic-aesthetic culture, music education, literary-artistic education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gînju, T.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Modelul pedagogic de formare a culturii artistic-estetice (MFCAE)</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-3422-5-4</relatedIdentifier> <subjects> <subject>model pedagogic</subject> <subject>interacţiune</subject> <subject>metodologie</subject> <subject>cultură artistic-estetică</subject> <subject>educaţie muzicală</subject> <subject>educaţie literar-artistică</subject> <subject>pedagogical model</subject> <subject>interaction</subject> <subject>methodology</subject> <subject>artistic-aesthetic culture</subject> <subject>music education</subject> <subject>literary-artistic education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.036</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autoarea abordează problema formării culturii artistic-estetice. În articol este propus Modelul pedagogic de formare a culturii artistic-estetice la elevii claselor primare. Modelul teoretic propus are menirea de a reflecta valoarea interacţiunii metodologiilor educaţiei literar-artistice şi educaţiei muzicale în formarea la elevii claselor primare a elementelor culturii artistic-estetice.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The author addresses the problem of the formation of artistic-aesthetic culture. The article proposes the pedagogical model for the formation of artistic-aesthetic culture in primary school students. The proposed theoretical model is meant to reflect the value of the interaction of the methodologies of literary-artistic education and music education in the formation of the elements of artistic-aesthetic culture in the primary school students.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>