Articolul precedent |
Articolul urmator |
621 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 14:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624-053.6+37.015.3 (6) |
Social psychology (960) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3895) |
SM ISO690:2012 NACAI, Lilia. Psihoprofilaxia comportamentului agresiv la adolescenți: repere teoretico-aplicative. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 462-469. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.624-053.6+37.015.3 | ||||||
Pag. 462-469 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă investigația teoretico-aplicativă privind psihoprofilaxia comportamentului agresiv la adolescenți și scoate în evidență metodele şi tehnicile de intervenţie psihologică specifice abordării cognitive-comportamentale. Prezintă inters experiența elaborării și implementării programului de psihoprofilaxie a comportamentului agresiv la adolescenți descries în articol. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, abordarea cognitiv-comportamentală, adolescenta, aggression, cognitive-behavioral approach, adolescence |
||||||
|