|
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | | |
Dinamica articolelor pe ani | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | | | |
Colaborarea autorului | | |
Dinamica descărcărilor pe ani | |
Proiecte | (1) |
Scopus Author IDGoogle Scholar IDORCiDArticole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 22. Publicaţii peste hotare - 15.Publicații indexate în SCOPUS -
5. Teze/Rezumate în culegeri -
1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.2.Articole în reviste din Scopus - 5
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 10
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 4
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 18
- 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1
2024 - 1
|
Characteristics of specific training in elite handball players specialized in goalkeeper position |
Mihăilă Ion12 , Popescu Mihai-Cătălin3 , Pascual-Fuertes Xavier4 , Popescu Daniela-Corina1 , Stancu Maura1 , Acsinte Alexandru5 , Ciorbă Constantin67 |
1 University Politehnica of Bucharest, 2 University of Pitesti, 3 Potaissa Turda Handball Club Association, 4 Spanish Handball Federation, Madrid, 5 "Vasile Alecsandri" University of Bacau, 6 "Dunarea de Jos" University of Galati, 7 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau |
Pedagogy of Physical Culture and Sports |
Vol. 28, / 2024 / ISSN 2664-9837 |
Disponibil online 17 March, 2024. Descarcări-8. Vizualizări-120 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Determining the influence of dynamic balance in the technical training in football game at U13 level |
Pană Bogdan Andrei1 , Potop Vladimir231 , Mihăilă Ion12 , Trandafirescu Gabriel1 , Mihai Ilie1 , Mihailescu Liviu Emanuel21 , Vișan Paul-Florinel1 , Acsinte Alexandru4 , Ciorbă Constantin56 |
1 University Politehnica of Bucharest, 2 University of Pitesti, 3 State University of Physical Education and Sport, 4 "Vasile Alecsandri" University of Bacau, 5 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau, 6 "Dunarea de Jos" University of Galati |
Pedagogy of Physical Culture and Sports |
Vol. 27, / 2023 / ISSN 2664-9837 |
Disponibil online 2 December, 2023. Descarcări-17. Vizualizări-252 |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Monitoring the assessment of the swimming skills formation among swimmers-prize-winners at stages I-II-III of the Olympic Games (1896-2021) |
Ganchar Ivan1 , Ganchar Аleksiy1 , Ciorbă Constantin2 , Medynskyi Serhii3 , Pylypko Olha4 , Bliznyuk Yuriy4 , Pylypko Alina4 , Lyashenko Andriy5 |
1 National University of “Odessa Maritime Academy”, 2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau, 3 Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, 4 Kharkiv State Academy of Physical Culture, 5 H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University |
Journal of Physical Education and Sport |
Nr. 8(22) / 2022 / ISSN - / ISSNe 2247-8051 |
Disponibil online 19 September, 2022. Descarcări-23. Vizualizări-468 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Monitoring the formation of swimming skills among men and women in the world Universiade program (at stages I-II from 1959 to 2019) |
Ganchar Аleksiy1 , Ganchar Ivan1 , Chernyavskyi Oleg1 , Ciorbă Constantin2 , Medynskyi Serhii3 , Pylypko Olha4 , Arkhypov Oleksandr5 |
1 National University of “Odessa Maritime Academy”, 2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau, 3 Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University, 4 Kharkiv State Academy of Physical Culture, 5 National Pedagogical University named by M. P. Dragomanov |
Journal of Physical Education and Sport |
Nr. 1(22) / 2022 / ISSN - / ISSNe 2247-8051 |
Disponibil online 29 March, 2022. Descarcări-18. Vizualizări-498 |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Monitoring the Assessment of the Swimming Skills Formation Among Swimmers in I-Ii-Iii Stages of the Olympic Games (1896-2016) |
Ganchar Аleksiy1 , Ganchar Ivan1 , Ciorbă Constantin2 , Arkhipov Alexander3 , Medynskyi Serhii4 , Chernyavskyi Oleg1 , Cherkun Igor1 |
1 National University of “Odessa Maritime Academy”, 2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau, 3 National Pedagogical University named by M. P. Dragomanov, 4 Ivan Bobersky Lviv State University of Physical Culture, Lviv |
Book of Abstracts"Sports, education, culture - interdisciplinary approaches in scientific research" |
Ediția 5. 2021. Galați. ISSN 2457-3094. |
Disponibil online 16 May, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-220 |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------