Îmbunătățirea competențelor de comunicare ale elevilor din ciclul liceal, la ora de educație fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
467 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 12:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8372.853:373.5 (1)
Educație (14258)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
FLOREA, Mihaela, CIORBĂ, Constantin. Îmbunătățirea competențelor de comunicare ale elevilor din ciclul liceal, la ora de educație fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 165-170. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Îmbunătățirea competențelor de comunicare ale elevilor din ciclul liceal, la ora de educație fizică

CZU: 372.8372.853:373.5

Pag. 165-170

Florea Mihaela, Ciorbă Constantin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Competențele de comunicare ale elevilor din ciclul liceal ar trebui să fie suficient de dezvoltate pentru ca actul didactic să se desfășoare în cele mai bune condiții, însă multe studii actuale atrag atenția asupra schimbărilor care devin vizibile în nivelul acestor competențe, cauzele provenind atât din zona sistemelor educaționale, din zona pregătirii și competențelor profesorilor, dar și din cauze sociale și tehnologice. Dată fiind complexitatea comunicării didactice în ora de Educație fizică, este imperios necesar ca dezvoltarea competențelor în acest domeniu este imperios necesară.

The communication skills of high school students should be sufficiently developed for the teaching process to take place in the best possible conditions, but many current studies draw attention to the changes that become visible in these skills. The causes coming from educational systems, from the area of teacher training and skills, but also for social and technological reasons. Given the complexity of didactic communication in Physical Education, it is imperative that the development of those skills is imperative.

Cuvinte-cheie
comunicare didactică, competențe, educație fizică,

didactic communication, competences, physical education