Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 19:51 |
SM ISO690:2012 CIORBĂ, Constantin. Reforma curriculară la educația fizică în învățământul primar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 158-163. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 158-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In recent years the Republic of Moldova has carried out a series of reforms in the field of education in all disciplines, including the "physical education" discipline. Of all the stages of education, the primary level is the one that requires more attention from the specialists. Based on the above mentioned, a detailed analysis of the process of studies in the discipline of "physical education" was carried out in order to intervene with some proposals to optimize the training process at the given level of education at the level of primary education. |
||||||
|