Doctoral studies in the context of the education system reform in the Republic of Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
402 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-08 23:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.046.4(478) (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
CIORBĂ, Constantin. Studii doctorale în contextul reformei sistemului educațional în Republica Moldova. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 9-14. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Doctoral studies in the context of the education system reform in the Republic of Moldova

Studii doctorale în contextul reformei sistemului educațional în Republica Moldova

CZU: 378.046.4(478)

Pag. 9-14

Ciorbă Constantin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

Odată cu schimbările care au avut loc în ultimii ani în sistemul educațional din Republica Moldova, studiile doctorale, adică treapta a treia a studiilor superioare a devenit foarte solicitată. Tot mai mulți absolvenți ai treptei a doua – masterat, preferă să-și continue studiile la una din școlile doctorale. Totuși, există un șir de probleme în acest sens, care cer o imediată implicare a instituțiilor statului pentru a motiva cadrele didactice să -și continue studiile la treapta a treia – doctorat.

With the changes that have taken place in recent years in the education system of the Republic of Moldova, doctoral studies, ie the third stage of higher education has become very popular. More and more graduates of the second degree - master, prefer to continue their studies at one of the doctoral schools. However, there are a number of problems in this regard, which require the immediate involvement of state institutions to motivate teachers to continue their studies at the third stage - doctorate.

Cuvinte-cheie
doctorat, doctorandzi, studii doctorale, reforma, sistem educaţional,

doctorate, doctoral, doctoral studies, reform, educational system