Articolul precedent |
Articolul urmator |
402 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-08 23:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.046.4(478) (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 CIORBĂ, Constantin. Studii doctorale în contextul reformei sistemului educațional în Republica Moldova. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 9-14. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.046.4(478) | ||||||
Pag. 9-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Odată cu schimbările care au avut loc în ultimii ani în sistemul educațional din Republica Moldova, studiile doctorale, adică treapta a treia a studiilor superioare a devenit foarte solicitată. Tot mai mulți absolvenți ai treptei a doua – masterat, preferă să-și continue studiile la una din școlile doctorale. Totuși, există un șir de probleme în acest sens, care cer o imediată implicare a instituțiilor statului pentru a motiva cadrele didactice să -și continue studiile la treapta a treia – doctorat. |
||||||
Cuvinte-cheie doctorat, doctorandzi, studii doctorale, reforma, sistem educaţional, doctorate, doctoral, doctoral studies, reform, educational system |
||||||
|