IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-04 09:06
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.02.2024)
  • C (01.02.2018-28.02.2019)
  • C (28.02.2017-31.01.2018)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630535073184266211319
Volume34610662939
Total66459613921365

Vizualizări   342Descărcări   2

Conţinutul numărului de revistă

Metodologia rezolvării ecuațiilor trigonometrice cu un grad sporit de dificultate 7-14

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.7-14

CZU: 514.11

Lupu Ilie
Implementarea algoritmilor genetici. Abordări practice 15-30

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.15-30

CZU: 004.9:575

Chiriac Liubomir , Chiriac Eugenia , Lupașco Natalia , Pavel Maria
Dezvoltarea algoritmilor genetici din perspective inter/transdisciplinare 31-42

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.31-42

CZU: 004.9:575

Chiriac Liubomir , Lupașco Natalia , Pavel Maria
Теоретические предпосылки изучения редакторов HTML5 для создания и изменения элементов цифрового дизайна 43-53

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.43-53

CZU: 004.42

Кабак Валерий , Градинарь Оксана
Methodological prescriptions for implementing the Design Thinking Learning method 54-68

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.54-68

CZU: 37.016:004

Braicov Andrei , Veveriță Tatiana
Situații-problemă de matematică clasa 6-a. Implementare în aplicația MDIRConstructor 2.0 69-75

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.69-75

CZU: 373.016:51+004

Sîrghi Olesea , Chiriac Tatiana
Constructivismul în predarea fizicii 76-85

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.76-85

CZU: 373.016:53

Calalb Mihai , Zelenschi Irina
Activitățile practice - element esențial în formarea competențelor specifice geografiei 86-98

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.86-98

CZU: 37.016:91

Bocancea Viorel , Pătrașcu Alexandra
Învățarea prin cooperare în formarea competențelor specifice Chimiei 99-108

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.99-108

CZU: 37.016:54+004

Codreanu Sergiu , Codreanu Tatiana
Dezvoltarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma metodei exercițiului 109-115

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.109-115

CZU: 373.2.016:51

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
Формирование педагогической толерантности у студентов высших учебных заведений 116-124

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.116-124

CZU: 378.017

Томилина Лилиана
Sinteză cu privire la aspectele generale de studiere a programării vizuale în învățământul preuniversitar 125-133

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.125-133

CZU: 37.01:004.4

Timuș Olga
Implementarea jocului digital interactiv în activitatea de învățare individuală la Biologie 134-142

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.134-142

CZU: 37.025+004:57

Sîrghi Olesea
Aspecte conceptuale şi corelaționale ale educației vocaționale din perspectiva prevenirii dificultăților de adaptare în mediul școlar 143-150

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.143-150

CZU: 373.048

Adăscăliţei Cristian
Principii de formare a competenței de transfer al inovațiilor pedagogice 151-165

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.151-165

CZU: 37.091

Balan Aurelia
Mediul educațional în abordarea Reggio Emilia 166-174

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.166-174

CZU: 37.013.75

Dobrin Mihaela
Dezvoltarea competenței de cercetare/investigare în opinia profesorilor de Geografie 175-187

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.175-187

CZU: 37.01:91

Dumitrașcu Doina Maria
Dezvoltarea competenței de evaluare formativă la studenții pedagogi prin aplicarea situațiilor de integrare 188-197

DOI: 10.36120/2587-3636.v33i3.188-198

CZU: 378.091

Putină Dorina