IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-01 14:16
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.02.28)
  • C (2018.02.01-2019.02.28)
  • C (2017.02.28-2018.01.31)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630501946177536211319
Volume34596622936
Total66456160820689

Vizualizări   1804Descărcări   211

Conţinutul numărului de revistă

Psihologia învățării eficiente la studenți 4-11

CZU: 378.015.3-057.87

Silistraru Nicolae , Glavan Aurelia , Țopa Aurelia
Анализ понятий «компетенция», «компетентность» и общие подходы к их формированию 12-21

CZU: 37.014

Кабак Валерий , Градинарь Оксана
Managementul timpului în implementarea curriculumului educațional 22-27

CZU: 37.016.046:005

Cojocaru Vasile , Melnic Natalia
Higher education in the era of globalisation: changes and expectations towards future pedagogues 28-36

CZU: 378

Kukla Daniel
Utilisation d’une ressource en ligne dans le cadre de l’apprentissage d’une langue étrangère 37-42

CZU: 37.02:81'243:004

Maurice François
Considerații epistemologice asupra securității personale. Delimitarea educației pentru securitate personală ca obiect epistemic 43-55

CZU: 37.015.3+159.9

Cutasevici Angela
Textul – un factor-reper pentru lectură 56-62

CZU: 373.3:821.135.1.09

Golubiţchi Silvia
Developing the communicative competence with the English class utilizing the interactive method Jeopardy! during the round-up lesson in the twelve-grade 63-68

CZU: 37.02:811.111

Berger Matthew , Tsirmpa Georgia , Jelihovschii Sergiu
Formarea competenței profesionale inițiale la studenții chimiști prin cercetare ecologică 69-77

CZU: 378.147.88:54:574

Codreanu Sergiu
Reflexii asupra implementării curriculumului modular Tehnologia Informației şi a Comunicațiilor în învățământul profesional tehnic 78-85

CZU: 377.016.046:004

Gîncu Silviu
Роль учителя в организации деятельности учащихся при выполнении ими творческих проектов 86-92

CZU: 371.124:53+37.02:53

Давиденко Павел
Optimizarea valențelor liberale și sociale ale competențelor: reflecții în contextul educației constructiviste 93-98

CZU: 37.035

Posţan Liliana
Aptitudinile comunicative și organizatorice la studenții cu profil pedagogic 99-107

CZU: 378.035-057.87

Trofăilă Lidia
Управление учебной деятельностью учащихся в ходе педагогического процесса 108-118

CZU: 37.07:005

Шофрон Лариса
Educația intelectuală a elevilor de vârstă școlară mică – coordonată definitorie a procesului educațional 119-126

CZU: 373.3.025

Fluierar Valentina
Condiții psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare prin individualizarea și diferențierea instruirii la elevii de vârstă școlară mică 127-137

CZU: 373.3.015.3

Nour Alexandra
Formarea competenței digitale la viitoarele cadre didactice de filologie: provocări și constrângeri 138-145

CZU: 378.09:004

Braicov Andrei , Veveriță Tatiana
О формировании коммуникативной компетенции учащихся медицинских колледжей в процессе изучения химии 146-153

CZU: 377.36.035:61-057.87

Банул Ксения
Dimensiuni și caracteristici ale proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar 154-162

CZU: 37.013.2

Florea Viorica
Revista online de biologie - mediu motivațional prin experiența mediatică 163-174

CZU: 37.02:57:004

Placinta Daniela
Внедрение элементов визуального программирования как средство мотивации изучения информатики 175-180

CZU: 37.016:004

Степанов Захар