Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
114 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 16:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54+004 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Sergiu, CODREANU, Tatiana. Învățarea prin cooperare în formarea competențelor specifice Chimiei. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 99-108. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.99-108 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.99-108 | ||||||
CZU: 37.016:54+004 | ||||||
Pag. 99-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea prin cooperare este o tehnică, menită să investească profund în colaborarea dintre elevi, astfel, cultivând relațiile de respect reciproc și o interacțiune constructivă. Metodologia de învățare prin cooperare prezintă metode, procedee și reguli de distribuire a unor sarcini active elevilor, pentru ca ei să se ajute reciproc în învățare. Totuși, acest lucru nu mai este suficient pentru a facilita intuitiv sau verbal careva informație. Pentru ca elevii să înregistreze și să interiorizeze informația, care va fi reprodusă ulterior cu fidelitate, sunt necesare interacțiuni cognitive și sociale, prin care, învățarea/studierea va oferi posibilitatea obținerii unui rezultat al învățării, stimulând astfel, formarea competențelor specifice chimiei. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare prin cooperare, competenţe specifice, învățare tradițională, metode activparticipative, tehnici de învățare prin cooperare, tehnologii digitale, motivare, finalități educaționale, cooperative learning, specific skills, traditional learning, active-participatory methods, cooperative learning techniques, digital technologies, motivation, educational purposes |
||||||
|