IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-27 12:27
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (28.02.2020-28.02.2024)
  • C (01.02.2018-28.02.2019)
  • C (28.02.2017-31.01.2018)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630532544183846211319
Volume34608582939
Total66459340221323

Vizualizări   560Descărcări   55

Conţinutul numărului de revistă

Abordări metodice în studierea sistemului criptografic asimetric Merkle–Hellman 7-23

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.7-23

CZU: 37.016:51

Chiriac Liubomir , Danilov Aureliu
Impactul activității experimentale la chimie asupra orientării profesionale a elevilor 24-33

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.24-33

CZU: 372.854:37.048.4

Lozinschi Iulia , Coropceanu Eduard
Metode și procedee de rezolvare a ecuațiilor de grad superior cu parametri 34-43

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.34-43

CZU: 372.851

Lupu Ilie , Cabac Eugeniu
Implementarea metodei Instruirea prin Investigare în predarea cursului „Structuri de Date și Algoritmi” 44-58

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.44-58

CZU: 37.015:004

Braicov Andrei , Veveriță Tatiana
Трансформация ценностей высшего образования (21 век) 59-63

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.59-63

CZU: 37.091:378

Терентьева Наталия
Информационная образовательная среда как средство управления эффективностью образовательного процесса 64-69

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.64-69

CZU: 371.21:004

Чобан-Пилецкая Антонина
Формирование проектной компетентности будущего педагога в ВУЗЕ 70-75

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.70-75

CZU: 378.147

Щепул Светлана
Repere teoretice privind dezvoltarea competenței de comunicare la copiii preșcolari cu dislalie polifonematică 76-83

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.76-83

CZU: 159.922.7:376.36

Luchianenco Lilia
Abordări ale educației morale populare în preșcolaritate din perspectivă folclorică 84-91

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.84-91

CZU: 39:37.034+373.24

Crîjanovschi Tatiana , Stafiu Natalia , Силистрару Николае
Impacts of COVID-19 on education sector: case study of the 48 arab secto 92-105

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.92-105

CZU: 37.018.43:376.74

Darawsha Ahlam , Galia Nadia
Instrumentariul de implementare a unui model pedagogic de dezvoltare a competenței de comunicare digitală la studenți prin utilizarea tehnologiilor Cloud 106-120

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.106-120

CZU: 37.016:004+378

Popovici Ilona
Ȋnvățământul bazat pe competențe în școala primară ca mijloc de realizare a principiului continuității 121-126

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.121-126

CZU: 371.214.115:373.3

Borodenco Tatiana
Исследование уровня сформированности исследовательских компетенций у учащихся старших классов 127-134

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.127-134

CZU: 37.015:53+373.5

Рогожникова Олеся
Condiții pedagogice ale dezvoltării culturii autoformării profesionale a cadrelor didactice 135-139

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.135-139

CZU: 37.041:7

Linca Sofia
Predarea ca act decizional în cadrul procesului didactic 140-146

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.140-146

CZU: 37.016

Mihăilă Monica-Maria
Aviz la monografia Funcționalitatea integralității și continuității în educația copiilor 147-149

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.147-149

CZU: 37.07

Andriţchi Viorica
Recenzie la monografia Teoria reabilitării post accident vascular cerebral 150-152

DOI: 10.36120/2587-3636.v25i3.150-152

CZU: 616.831-005.1-082:159.9

Coropceanu Eduard