Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-13 15:33 |
![]() PETCU, Tatiana. Educația comunicării orale la elevii de vârstă școlară mică. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 262-268. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
|||||
Conferința "Educația din perspectiva concetului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | |||||
|
|||||
Pag. 262-268 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
The main activity of the pupil is learning, there is no act of learning without communication, this being used in teaching - learning - assessment of all disciplines. Communicating effectively means being a good speaker as well as a listener. The fundamental purpose of the Romanian language discipline in primary school is to develop the language and verbal skills through which the student has the opportunity to express his ideas, opinions and feelings. Communication integrates words, behaviors, attitudes and all paralanguages. Oral communication education in primary school has a favorable influence on their entire intellectual development. At this age, children's language is improved phonetically, vocabulary is enriched, pupils begin to master the meaning of many words. |
|||||
Cuvinte-cheie communication, sender, receiver, message, teacher, student, development, lesson., comunicare, emiţător, receptor, mesaj, învăţător, elev, dezvoltare, lecție. |
|||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-165107</cfResPublId> <cfResPublDate>2021</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 2</cfVol> <cfStartPage>262</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-583-0</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/165107</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Educația comunicării orale la elevii de vârstă școlară mică</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>communication; sender; receiver; message; teacher; student; development; lesson.; comunicare; emiţător; receptor; mesaj; învăţător; elev; dezvoltare; lecție.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The main activity of the pupil is learning, there is no act of learning without communication, this being used in teaching - learning - assessment of all disciplines. Communicating effectively means being a good speaker as well as a listener. The fundamental purpose of the Romanian language discipline in primary school is to develop the language and verbal skills through which the student has the opportunity to express his ideas, opinions and feelings. Communication integrates words, behaviors, attitudes and all paralanguages. Oral communication education in primary school has a favorable influence on their entire intellectual development. At this age, children's language is improved phonetically, vocabulary is enriched, pupils begin to master the meaning of many words.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Principala activitate a elevului este învățarea, nu există act de învățare fără comunicare, aceasta fiind folosită în predarea – învăţarea – evaluarea tuturor disciplinelor. A comunica eficient înseamnă a fi un bun vorbitor, cât și ascultător. Scopul fundamental al disciplinei limba română în clasele primare este de a dezvolta limbajul și deprinderile verbale prin intermediul cărora elevul are posibilitatea să-și exprime ideile, opiniile și sentimentele. Comunicarea integrează vorbele, comportamentele, atitudinile și toate paralimbajele. Educația comunicării orale la şcolarii mici are o influenţă favorabilă pentru întreaga evoluţie intelectuală a acestora. La această vârstă limbajul copiilor se perfecționează sub aspect fonetic, se îmbogățește vocabularul, elevii încep să stăpânească semnificaţia multor cuvinte.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-46480</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-46480</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-46480-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Petcu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Tatiana</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>