Profesorul leader – sursă și resursă de învățare reală în mediul educațional virtual
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
245 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 16:39
SM ISO690:2012
CRĂCIUN, Anca-Ștefania. Profesorul leader – sursă și resursă de învățare reală în mediul educațional virtual. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 26-27. ISBN 978-9975-46-583-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 2, 2021
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021

Profesorul leader – sursă și resursă de învățare reală în mediul educațional virtual


Pag. 26-27

Crăciun Anca-Ștefania12
 
1 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2022


Rezumat

Articolul propune, plecând de la analiza și selectarea unor concepte și paradigme relevante din literatura de specialitate, un model pedagogic care urmărește să producă elevilor învățare creativă, interactivă, cu sens, în mediul educațional virtual, prin proiectarea și implementarea de către cadrul didactic a unor activități de învățare fundamentate pe principii de leadership și pe potențarea competențelor de leadership ale profesorului. Aplicarea acestui model în organizarea instruirii în mediul educațional on-line, la nivelul clasei de elevi - micro-organizație școlară care trebuie să beneficieze de un leadership de calitate din partea profesorului- este considerată o soluție pentru a experimenta permanent, în mediul educațional virtual, o învățare autentică, atât de către elevi, cât și de către cadrul didactic.

Cuvinte-cheie
leadership centrat pe învățare, activizarea instruirii, mediul educațional virtual, competențe, educație digitală