Articolul precedent |
Articolul urmator |
245 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 16:39 |
SM ISO690:2012 CRĂCIUN, Anca-Ștefania. Profesorul leader – sursă și resursă de învățare reală în mediul educațional virtual. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 2, 12-13 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2021, Ediția 2, pp. 26-27. ISBN 978-9975-46-583-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 2, Chisinau, Moldova, 12-13 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 26-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propune, plecând de la analiza și selectarea unor concepte și paradigme relevante din literatura de specialitate, un model pedagogic care urmărește să producă elevilor învățare creativă, interactivă, cu sens, în mediul educațional virtual, prin proiectarea și implementarea de către cadrul didactic a unor activități de învățare fundamentate pe principii de leadership și pe potențarea competențelor de leadership ale profesorului. Aplicarea acestui model în organizarea instruirii în mediul educațional on-line, la nivelul clasei de elevi - micro-organizație școlară care trebuie să beneficieze de un leadership de calitate din partea profesorului- este considerată o soluție pentru a experimenta permanent, în mediul educațional virtual, o învățare autentică, atât de către elevi, cât și de către cadrul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie leadership centrat pe învățare, activizarea instruirii, mediul educațional virtual, competențe, educație digitală |
||||||
|