IBN
Închide
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2014
Fondatori
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
Tirajul revistei   100
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2018-02-26 11:45
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >
Vizibilitate internațională >

Numere înregistrate

  2017  (2 din 2)
  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
imagine

pISSN: 2345-1424
eISSN: 2345-1483
Revista de Cercetări în Comerţ, Management şi Dezvoltare Economică
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2015.12.31-2017.12.20)
  • C (2015.01.01-2015.12.31)

Scopul revistei CCMDE este de a disemina cunoştinţe, a promova gândirea inovatoare, discuţii intelectuale, analize de cercetare, precum şi studii pragmatice, inclusiv critici cu privire la o arie largă de domenii economice şi de a facilita comunicarea între cadrele universitare, cercetători, factorii de decizie, practicieni, membri cooperatori, autorităţi publice şi executori.

Revista CCMDE va publica lucrări de cercetare teoretice, conceptuale şi empirice originale, de înaltă calitate, ale cadrelor universitare, cercetătorilor şi practicienilor.


Disponibil în IBN pentru perioada:
2014 - 2017
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole9311564142
Volume8210321
Total10113667163
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Vizualizări   97Descărcări   11Vizitatori unici   51

Conţinutul numărului de revistă

Professionalization of managers - condition of the quality and efficiency of the organization management

7-22
Verboncu Ion, Zeininger Luise

Strengthening trade between Moldova and the European Union - a case of polish-moldovan trade

23-33
Poczta-Wajda Agnieszka, Sapa Agnieszka

Actualizarea clasificării ierarhice a vinurilor de struguri în contextul cerinţelor managementului sortimentului comercial

34-47
Maleca Tudor

Analysis of the new generation’s expectations towards digital transformation trends

48-66
Menshikova Maria

Situația actuală privind producerea, comercializarea și asigurarea calității produselor lactate în Republica Moldova

67-79
Fedorciucova Svetlana, Calmâş Valentina, Damaschin Mariana

Increasing competitiveness of retail trade on the basis of structural transformations

80-88
Apopiy Viktor, Dmytrenko Inna

Principles of initiation and organization of cluster activity

89-97
Ungur Cristina

Shadow economy and social responsibility

98-108
Markina Iryna

 Measuring competitiveness in tourism

109-116
Henriques Claudia Helena N.

Diagnosis -the fundament of university strategy

117-128
Verboncu Ion

Communication with business environment as a factor enhancing the impact of higher agricultural education on the sustainable rural development

129-138
Prisăcaru Veronica, Caradja Alina