| Instrument Bibliometric National
Închide

Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale EXPERT on-line ASMCNAA DISCUS projectIndicatori CDI

ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ
............................................................................................................................................................................................................................
Despre revistă
Titlul
Revista de Cercetări în Comerţ, Management şi Dezvoltare Economică
Domenii ştiinţifice
Anul fondării
2014
Fondatori
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
Tirajul revistei   100
Limba de publicare
Arhiva electronică disponibilă
07.2014 - 06.2017
Vizualizări    266
Acces la textul integral
Acces deschis
Topul autorilor
Colegiul de redacţie
Colaborare internaţională
Prezenţa autorilor din străinătate

Numere înregistrate

  2017  (1 din 2)
  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
imagine
pISSN: 2345-1424
eISSN: 2345-1483
Revista de Cercetări în Comerţ, Management şi Dezvoltare Economică
Categoria:
  • C (2015.12.31-2018.11.26)
  • C (2015.01.01-2015.12.31)
  • Fără categorie (2014.01.01-2014.12.31)
Volume înregistrate în IBN: 7
Articole înregistrate în IBN: 82
Disponibil în IBN pentru perioada: 2014 - 2017

Scopul revistei CCMDE este de a disemina cunoştinţe, a promova gândirea inovatoare, discuţii intelectuale, analize de cercetare, precum şi studii pragmatice, inclusiv critici cu privire la o arie largă de domenii economice şi de a facilita comunicarea între cadrele universitare, cercetători, factorii de decizie, practicieni, membri cooperatori, autorităţi publice şi executori.

Revista CCMDE va publica lucrări de cercetare teoretice, conceptuale şi empirice originale, de înaltă calitate, ale cadrelor universitare, cercetătorilor şi practicienilor.


Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 2 / 2014 Descarcă PDF

Conţinutul numărului de revistă

Modern trends and strategic guidelines for the development of domestic trade 7-23
Şavga Larisa, Ţurcanu Svetlana, Sitnicenco Viorica, Pănuţă Angela
With regard to moldova’s integration options: quo vadis agri-food trade? 24-29
Stratan Alexandru
Prospects for development of domestic trade in Ukraine 30-36
Apopii Victor
The role of branding in the sustainable development of tourist destination 37-43
Markina Iryna, Drogomyretska Mariana
Promotion of corporate social responsibility of food manufacturers in the emerging national agricultural market 44-54
Moraru Simion, Baciu-Cazacu Ala, Raevscaia Irina
Development of small and medium enterprise sector in the Republic of Moldova 55-62
Cobzari Ludmila, Erhan Lica
Study on Moldovan banks’ securities portofolio 63-70
Hîncu Rodica, Roşca Marcelina
Analysis of legislative framework of the consumer co-operatives’ activity and visions of its improving 71-82
Şavga Larisa, Dandara Liliana
Competition on the web study through the prism of economics of network. case of web companies from different geographic areas 83-89
Caraganciu Iulian
The reform of agribusiness sector of the Republic of Moldova in the transition period 90-98
Moraru Simion, Baciu-Cazacu Ala, Raevscaia Irina
Improvement of price formation mechanism in public eating establishments 99-104
Petrovici Sergiu
Basic aspects for modelling the best operating practice for the transferability of investment economic benefits 105-114
Vochita Octav, Maxim Ion
Initial training. Master component 115-122
Puiu Tatiana