IBN
Închide

Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale EXPERT on-line ASMCNAA DISCUS projectIndicatori CDI

ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2014
Fondatori
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
Tirajul revistei   100
Limba de publicare >
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >
Vizibilitate internațională >

Numere înregistrate

  2017  (2 din 2)
  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
imagine
pISSN: 2345-1424
eISSN: 2345-1483
Revista de Cercetări în Comerţ, Management şi Dezvoltare Economică
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2015.12.31-2017.12.20)
  • C (2015.01.01-2015.12.31)

Scopul revistei CCMDE este de a disemina cunoştinţe, a promova gândirea inovatoare, discuţii intelectuale, analize de cercetare, precum şi studii pragmatice, inclusiv critici cu privire la o arie largă de domenii economice şi de a facilita comunicarea între cadrele universitare, cercetători, factorii de decizie, practicieni, membri cooperatori, autorităţi publice şi executori.

Revista CCMDE va publica lucrări de cercetare teoretice, conceptuale şi empirice originale, de înaltă calitate, ale cadrelor universitare, cercetătorilor şi practicienilor.


Disponibil în IBN pentru perioada:
2014 - 2017
Volume înregistrate în IBN:
8
Total accesări numere:
1882
Total descărcări numere:
16
Articole înregistrate în IBN:
93
Total accesări articole:
10648
Total descărcări articole:
139
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 2 / 2014 Descarcă PDF
Vizualizări   316Vizitatori unici   15

Conţinutul numărului de revistă

Modern trends and strategic guidelines for the development of domestic trade 7-23
Şavga Larisa, Ţurcanu Svetlana, Sitnicenco Viorica, Pănuţă Angela
With regard to moldova’s integration options: quo vadis agri-food trade? 24-29
Stratan Alexandru
Prospects for development of domestic trade in Ukraine 30-36
Apopii Victor
The role of branding in the sustainable development of tourist destination 37-43
Markina Iryna, Drogomyretska Mariana
Promotion of corporate social responsibility of food manufacturers in the emerging national agricultural market 44-54
Moraru Simion, Baciu-Cazacu Ala, Raevscaia Irina
Development of small and medium enterprise sector in the Republic of Moldova 55-62
Cobzari Ludmila, Erhan Lica
Study on Moldovan banks’ securities portofolio 63-70
Hîncu Rodica, Roşca Marcelina
Analysis of legislative framework of the consumer co-operatives’ activity and visions of its improving 71-82
Şavga Larisa, Dandara Liliana
Competition on the web study through the prism of economics of network. case of web companies from different geographic areas 83-89
Caraganciu Iulian
The reform of agribusiness sector of the Republic of Moldova in the transition period 90-98
Moraru Simion, Baciu-Cazacu Ala, Raevscaia Irina
Improvement of price formation mechanism in public eating establishments 99-104
Petrovici Sergiu
Basic aspects for modelling the best operating practice for the transferability of investment economic benefits 105-114
Vochita Octav, Maxim Ion
Initial training. Master component 115-122
Puiu Tatiana