Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
925 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 14:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13:159.947.5 (2) |
Educație (14598) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 EREMEI-BEREZOVSCHI, Ana. Cadrul metodologic de dezvoltare a motivaţiei pentru autoformare la cadrele didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 90-95. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13:159.947.5 | ||||||
Pag. 90-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Implementarea de schimbări în sistemul educațional, în acord cu documentele europene, care definesc competenţa ca rezultat al învăţării, reprezintă noi provocări pentru cariera didactică. Prin determinarea de noi atribuţii şi noi competenţe în proiectarea şi desfăşurarea activităţilor de predare-învaţare-evaluare, cadrele didactice solicită satisfacerea anumitor ne-cesități dezvoltând astfel motivația pentru autoformare. Cadrul metodologic al dezvoltării motivației pentru autoformare la cadrele didactice conduce la dezvoltarea unor noi abordări în ceea ce priveşte competenţele în predare, abordări care se centrează pe cunoştinţele şi competenţele necesare pentru a face faţă schimbărilor în sistemul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, autoformare, competenţă, performanțe, dezvoltare independentă, autonomie în dezvoltare, motivation, self-training, competence, performance, independent development, autonomy in development |
||||||
|