Instituții și organizații în sistemul de învățămant liceal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
657 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 15:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5:316.77 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788)
SM ISO690:2012
BORȘ, Andra Ramona. Instituții și organizații în sistemul de învățămant liceal. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 96-99. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Instituții și organizații în sistemul de învățămant liceal

Institutions and organizations in the lyceum educational system

CZU: 373.5:316.77

Pag. 96-99

Borș Andra Ramona
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

Referințele noastre sunt parte dintr-o lucrare de doctorat centrată pe comunicarea interinstituțională menită sa studieze creșterea eficienței acesteia la nivelul unui segment al sistemului de învăţământ, la liceu. Scopul lucrării este limitat la identificarea și analizarea aspectelor teoretice, strict conceptuale, pentru a stabili legăturile, asemănările și diferențele dintre o instituție și o organizație, fixând astfel reperele unor articulări specifice. Conceptele de instituție și organizație – caracteristicile, definițiile atribuite, tipurile existente, structura, cultura, dezvoltarea și schimbarea acestora alcătuiesc, în concepția noastră, cei doi piloni ai oricărei perspective de cercetare privind comunicarea interinstituțională.

Our references are part of a doctoral thesis centered on interinstitutional communication – meant to study the increase of its efficiency at the level of a high school education system. The aim of the paper is limited to identifying and analyzing the theoretical, strictly conceptual aspects, in order to establish the ties, the similarities and the differences between what an institution means and what an organization is, thus setting out the directions of specific articulations. The concepts of institution and organization are the characteristics, the assigned definitions, the existing types, the structure, the culture, the development and the change make up, in our view, the two pillars of any research perspective on interinstitutional communication.

Cuvinte-cheie
comunicare, instituţii, organizaţii, strategii de comunicare, licee,

Institutions, communication, communication strategies, high schools, organizations