Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
657 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5:316.77 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788) |
SM ISO690:2012 BORȘ, Andra Ramona. Instituții și organizații în sistemul de învățămant liceal. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 9(129), pp. 96-99. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(129) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5:316.77 | ||||||
Pag. 96-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Referințele noastre sunt parte dintr-o lucrare de doctorat centrată pe comunicarea interinstituțională menită sa studieze creșterea eficienței acesteia la nivelul unui segment al sistemului de învăţământ, la liceu. Scopul lucrării este limitat la identificarea și analizarea aspectelor teoretice, strict conceptuale, pentru a stabili legăturile, asemănările și diferențele dintre o instituție și o organizație, fixând astfel reperele unor articulări specifice. Conceptele de instituție și organizație – caracteristicile, definițiile atribuite, tipurile existente, structura, cultura, dezvoltarea și schimbarea acestora alcătuiesc, în concepția noastră, cei doi piloni ai oricărei perspective de cercetare privind comunicarea interinstituțională. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, instituţii, organizaţii, strategii de comunicare, licee, Institutions, communication, communication strategies, high schools, organizations |
||||||
|