Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(97) pentru cuvîntul-cheie "promotion"
Particularităţile instrumentelor de marketing în vînzările online |
Melnic Igor, Golovco Vasile |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-52. Vizualizări-758 |
Despre modalităţile de sporire a calităţii ofertei educaţionale ca factor de creştere a atractivităţii catedrei şi a imaginii ASEM |
Diaconu Luminiţa, Panainte Lidia |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol. 4, Partea I. 2015. Chişinău. ISBN 978-9975-75-773-7. |
Disponibil online 2 October, 2017. Descarcări-6. Vizualizări-673 |
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor |
Bulat Veronica |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-37. Vizualizări-499 |
Modalități de receptare/promovare a literaturii și folclorului românesc din Basarabia și regiunea Cernăuți în Ucraina: ultimele 7 decenii |
Apetri Dumitru |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol. 3. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0. |
Disponibil online 4 May, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-205 |
Metodologia cercetării potențialului turistic național |
Veșca Aliona |
Administrarea Publică |
Nr. 1(113) / 2022 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 23 March, 2022. Descarcări-38. Vizualizări-371 |
Bune practici de creare și promovare a imaginii autorităților administrației publice locale în comuna Șolcani, raionul Soroca |
Tincu Violeta1, Iftodii Lucia2 |
Administrarea Publică |
Nr. 2(102) / 2019 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 30 May, 2019. Descarcări-19. Vizualizări-805 |
Diplomaţia economică ca instrument de realizare a intereselor naţionale |
Tărîţă Orest1, Gribincea Alexandru1, Gribincea Corina2 |
Administrarea Publică |
Nr. 4(84) / 2014 / ISSN 1813-8489 |
Disponibil online 19 November, 2014. Descarcări-24. Vizualizări-1121 |
Семейная медиация как объект PR-деятельности |
Salimgareev Denis |
Башкирский государственный университет, г. Уфа |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-955 |
Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market |
Mogîldea Sergiu |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-621 |
Modelul de management al carierei prin prisma profilului profesional al angajaţilor |
Balmuş-Andone Mihaela |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 8 April, 2020. Descarcări-3. Vizualizări-523 |
Продвижение на потребительский рынок экологически чистой продукции |
Dubovca Marina |
Молдавский Государственный Университет |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 9 April, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-501 |
Repozitoriul instituţional în domeniul ştiinţelor medicale al Universităţii de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” în viziunea comunităţii academice |
Carpovici Elena, Barov Tamilla |
MISISQ: Implicare. Creativitate. Durabilitate |
2018. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-226-9. |
Disponibil online 19 November, 2018. Descarcări-21. Vizualizări-1018 |
The promotion of ecological tourism products in order to attract tourists to practice ecological tourism |
Toma Laurenţiu1, Seinic Valeriu2 |
1 Lucian Blaga University Sibiu, 2 State Agrarian University of Moldova |
Economie |
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1. |
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-538 |
Tehnici de înlăturare a deficienţelor pieţiiturismului rural din Republica Moldova |
Covali Sergiu |
Economie |
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1. |
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-427 |
Căi de promovare în consum a produselor întreprinderii |
Dombrovschi Ina, Negritu Diana |
Economie |
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1. |
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-75. Vizualizări-785 |
Marketingul inovaţiilor în Republica Moldova |
Gudumac Cristina, Verstiuc Radu, Saharnean Liliana |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-927-4. |
Disponibil online 17 November, 2018. Descarcări-5. Vizualizări-679 |
Analiza metodelor de promovare online. Studiu de caz: sistemele energetice în Republica Moldova |
Grosu Corina, Saharnean Liliana |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-927-4. |
Disponibil online 17 November, 2018. Descarcări-52. Vizualizări-2390 |
Activitatea Bibliotecii Ştiinţfice USARB reflectată în paginile ziarului bălţean „Pedagogul” (1970-1990) |
Cucu Adella |
Confluențe Bibliologice |
Nr. 2(56) / 2019 / ISSN - /ISSNe 1857-0232 |
Disponibil online 10 March, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-424 |
Promovarea donatorilor şi donaţiilor în Biblioteca Ştiinţifică USARB |
Cucu Adella, Ucraineţ Lilia |
Confluențe Bibliologice |
Nr. 1-2(51-52) / 2018 / ISSN - /ISSNe 1857-0232 |
Disponibil online 11 March, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-425 |
Biblioteca universitară în anul de învăţămînt 2014 -2015 |
Harconiţa Elena |
Confluențe Bibliologice |
Nr. 1-2(39-40) / 2015 / ISSN - /ISSNe 1857-0232 |
Disponibil online 12 March, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-236 |
1-20 of 97